brutaldt#726
Alexease nagyjából leírta a lényeget.
Itt nincs külön árnyéka semminek.
Egy árnyék van, ami a valóságot számolja azonos felbontásban 3 rétegben.
Azaz közel van egy jobb felbontású 1024*1024es textúra, majd annak a negyede, és azután annak a negyede legtávolabb.
Így ezek felbontása állandó és szükséges is.
Mint írtam, ha szarabb felbontású lenne, akkor az az autó árnyékára is káros lenne. Blurozni a pixelesebb árnyékot meg többet visz, mint a nagy felbontás kis blurral, vagy smoothal.
A smooth önmagában is visz jelenleg is. Azt akár kikapcsolhatóvá is tehetnénk, de annak végképp nem örülne senki... :)
Egyébként nem értek egyet azzal, hogy nem fordulhat elő ilyen éles faárnyék.
Talán még képet is tudnék róla mutatni, hogy van az úgy, hogy ilyen. A napsugarak beesési szögétől, és annak erejétől függ főképp.