brutaldt#376
Még egy korábbi hozzászólásra reagálva...
A sok növényzet egyrészt a valósághoz képest még mindig nem elég sok... :)
Egyébként pedig a táj részletgazdagsága erősen szerepet játszik abban, hogy amit írtak páran, 120nál halálfélelem van a sebességérzet miatt!
(Ehhez kell a shadow is azért.)
Kevesebb növénnyel nem lenne meg ez az érzet!
Ezt is kikísérleteztem, nem csak azért lett ilyen, mert így sikerült.
A növényzetek sűrűsége úgy lett belőve, hogy ne legyen se túl gépigényes, de ne is legyen túl ritka. Ez a végeredmény.
Én szerettem volna egy mondjuk mecseki szakasz erdei látványvilágából valamit visszaadni. Lehetőségeimhez mérten ezt sikerült összehozni.
Lehet mutatni példát, ahol ezt jobban megoldották, vagy egyáltalán próbálkoztak vele a mai technikákat felhasználva.
Persze autós játékra gondolok nem Crysis-ra, ami egyébként pont a növényzet miatt (elsősorban) szintén gépigényes.