10990605341231393056.jpg
  • brutaldt
    #367
    Hát én már egy ideje keresek magam mellé grafikus(oka)t, de nem találtam még egy olyan elvetemültet sem, aki valóban értene is hozzá, és lelkesedik a dologért, akarja csinálni.

    Lehet bizonyítani, hogy mégis van ilyen! Egyedül csinálom a grafikát, ami tudja mindenki, hogy túl sok egy embernek, pláne, hogy nem napi 8 órában csinálom. Sokan tudnak nagy igazságokat beszélni, de a tettek mezejére nem lép senki!

    Az, hogy ki milyen szintű grafikus, egy dolog. Itt nem csak jól kell tudni modellezni, de ismerni kell az engine-t, és annak technikai lehetőségeit. Ez sok tesztelést is igényel. Leginkább több különböző kártyán, ami meglehetősen macerás, mert én sem tehetem meg, hogy több gépem legyen a munkára.
    Ha ez a fizika mellett több autó menne egyszerre, tehát nem rally lenne a játékmód, az újabb terhelés.
    Tudom, hogy egy GTA4ben ezt is szépen megoldották, de ezt senki ne várja el egy kéttagú garázsfejlesztéstől... :) (Van még a Bodoo, aki a Trabit csinálta.)


    Lehet gyorstani a játékot... Akinek nem bírja a gépe a shadowt, az nem kapcsolja be. Valahol meg kellett húzni a határt, és hozzá tenném, hogy a játék még nincsen kész, tehát gyorsulni már nem fog, csak lassulni, ahogy bonyolódik!

    A fizika egymagában is gépigényes, főleg, ha a törésmodellt is beleszámítom. Ha a kereket is full 3D-s kezelést kapnának, akkor az tovább terhelné a gépet.
    Ne a jelenben gondolkozzunk! Ezt a játékot nem a mai alsókategóriás kártyákon kell futtatni! Ennek ellenére van az a beállítás amivel még egy leáldozott kártya is képes megfelelő sebességre, persze megkötésekkel.

    Nem hiszem, hogy mindenről be kell számoljunk a játék céljait tekintve, de úgy gondolom, és egy ideje egyértelműen az a terv, hogy LFS vagy Project T.-hez hasonló online alapú rendszert alakítsunk ki.
    Valószínűleg ebben az esetben is az alap játék szolid lehetőségekkel teljesen ingyenes lesz. Aztán, lehet fizetni komolyabb dolgokért majd.
    Tervezhetek én bármit, ha nincs rá mód, hogy megvalósítsam...
    Pénz, idő, és emberhiány! Ez a hármas a gátja, egy akár sikeres projekt révbeérésének. Nekünk vannak ötleteink, eddig is voltka, különben nem jutottunk volna el idáig sem.