10990605341231393056.jpg
  • brutaldt
    #1166
    Egy példát mondtál, és lefogadom, hogy az pont nem jó példa. Ez az effekt általában egy polygonra feszített átlátszó textúra.
    A növényzeten csak szabálytalan alakzatban szűrődne át ilyen, ami már olybá megnehezíti a dolgot, hogy nem tudom mennyire lehetne ezt egyáltalán ilyen egyszerűen megvalósítani. Arról nem is beszélve, hogy a statikus az nem jó.
    Az egész grafikai engine dinamikus elvekre épült, és nem teszünk már bele félmegoldásokat. Egy ilyen effekt ha lesz is, biztos nem lesz "olcsó" a gépnek. Maximum ez is kikapcsolható lesz. Gondolj csak arra, hogy nálunk már be lehet állítani a napszakot, és az éjszakai módot is elkezdtük csinálni. Ha online lesz a bajnokság simán kivitelezhető lesz az, hogy teljen az idő, és szépen besötétedjen a nap végére, esetleg beboruljon, vagy ilyesmi.
    Én ettől a fénysugaras dolognál fontosabbnak tartom a pupilla szimulációját, ahogy alkalmazkodik a fényviszonyokhoz, és néha időleges vakságot okoz a hirtelen fényerősség változás.

    Abban egyet értünk, hogy az út több figyelmet érdemel. Csak ez sem úgy megy, hogy hipp-hopp megcsinálom. Ki kell találni és azt meg kell valósítani. Méghozzá úgy, hogy azt máshol is az adott módszerrel ismét meg tudjam csinálni.

    Ezt a keréksüppedős dolgot még meglátjuk, de azt azért gondolhatod, hogy ez önmagában is durva és az egész segarallyt nagyjából erre a csodaeffektre építették. Egy jelenleg 2 és fél tagú garázsfejlesztéstől várod el, hogy legyen profi színvilága mint az RBRnek, közben nem nagyon érdekel, hogy mi Crysis irányultságú grafikát csinálunk és mellette koppintsuk le a segarally sajátos megoldását, majd a végén még legyen gyors is az egész, és fusson minden gépen. :)
    Szóval vannak igények...

    A játék neve Pannonia Rally, és nem kíván a kárpátmedencéből kimenni a természeti látványvilágot illetően! Már csak azért sem, mert amit nem nézhetek meg testközelből, arról nem kezdek képek alapján fantáziaobjekteket, meg textúrákat készíteni.

    Amit várhatsz a játéktól, ha elkészült a grafika szempontjából.
    Dinamikus napszakváltozás estét is beleértve, időjárási viszonyok változása (télit még nem tudom, hogy lesz e). A magyar bajnokságban fellelhető pályákra emlékeztető természet és egyéb dolgok. Aszfaltos, földes és murvás pályák. (Ezt a sáros dolgot még meglátjuk, de van más ötletem is a kivitelezésére, mint azt a segáék csinálták.)

    A játék online lesz, és ha úgy látjuk, hogy érdemes csinálni, akkor folyamatosan fejlesztve lesz fizikai-, játékmeneti-, és grafikai szempontból is.