10990605341231393056.jpg
  • brutaldt
    #1160
    Félreértettél valamit. Az 1.11 az ami "meg fog jelenni".

    Hát azért azon mosolyogtam, hogy "4 színű"... :)
    Még csiszolgatok ezeken a textúrákon, mire ez a játék teljesen elkészül, van még rá időm. De mint mondtam, akkor kell elvégezni a végső simításokat, mire minden effekt áll, amit terveztünk. (pl. a FOG, azaz köd)

    A stage restartot egyenlőre így egyszerűbben megvalósítható.
    Azért, mert amikor végigmész rajta, "telepiszkítod". Pl. a guminyomokkal, illetve feldöntesz néhány dinamikus objektumot (lassító).
    Ezeket meg kell csinálni, hogy visszarendeződjenek, de egyenlőre ez a gyorsabb módja az újratöltésnek.

    "Tenyleg a sokak kedvence mikor a napsugar beszurodik a fak lombja kozott belekerul a jatekba ? "
    Hát passz, mert ebbe még bele sem gondoltam igazából hogyan lehetne megcsinálni... Egy biztos, először megnézném, hogy más játékban hogyan oldották meg. De no olyat találjál nekem, hogy bevilágít az ablakon, mert az egyszerű! Olyan kellene, ahol a fák között tör be a fény!
    Nyilván nem mi leszünk azok, akik vadi új eljárásokat fejlesztünk ki.
    Létezőeket felhasználunk, egyes effekteket megfigyelünk, és megcsináljuk a magunk módján.

    Mondani könnyű, hogy változatosabb pályákat, de ha odaülsz a gép elé, akkor jön a hoppá... de hogyan is?!
    Vannak ötleteim, de ezeket idő beletenni,különösen utólag. Elhiszem, hogy ez a pálya már unalmas, hiszen 1 hónapja csak ezzel lehet igazából tesztelni a játékot, de nem hiszem, hogy túl sok időt fogok már rá szentelni. Inkább az újakra összpontosítok. Ez egy béta verzió, és evvel együtt a pálya is béta! ;) Ha tudsz ilyen szintű randomgenerátort csinálni, akkor fel vagy véve... :)

    Nem lesz minden pálya az álmaidhoz igazítva. Ez egy szimulátor, és a szürke valóságot ábrázolja majd. Vannak olyan pályák, melyeken nincs visszaforgató, nincs elágazás, és még a bitumen sem tört fel rendesen.
    Nem kell minden pályát teletűzdelni az összes csicsával, csak mert azok olyan jól néznek ki. Azt mondod nincs benne egyediség. Én meg azt mondom, hogy akkor ezt én most lemásoltam valakiről??
    Vannak a pályának jellegzetes momentumai, és tuti, hogy a következő hasonló más lesz mint ez. Itt mennyiséget is kell termelni, ugyanis a rally akkor jó, ha sok szakaszt lehet befutni. RBRben nagyon könnyen megszámolhatóak a fő momentumok, amit alkalmaztak. Nálam ez nem attól függ milyen textúrákat raktam össze. A pálya egyes részei máshogy vannak kialakítva, nem ugyanúgy, mint az RBRben, ahol jobbára csak textúrában volt a változatosság, a talajban sokkal kevésbé. (polygonszinten)
    Jóval fejlettebb technikával készítem a pályákat, mint azt az RBRen tették.
    Ott még multitextúrázás sem volt! Az én meglátásom szerint néhány helyen lesz még az úton hiba, illetve felhordott kavics, vagy por. Kap még a pálya pár újfajta növényzetet, és letudva a dolog.

    Az alt+Tab-ot azt hiszem simán lehet a béta számlájára írni. Mi sem gondolhatunk mindenre, de jó hogy szóltál miatta.

    A fékkel még vannak gondok, de nem az autóbeállításban, mert versenyzőtől tudom, hogy lehet blokkolni a vöfti kerekeit, tehát a fizikai beállítás jó.
    A settingsben próbálunk még csinálni valamit ezzel a fékkérdéssel, mert a fék nagyon nem lineáris, mint ahogyan egyik pedál sem az.
    Ezt köv. bétáig megoldjuk valahogy.