#1136
Sajnos sose lesz jo beallitas, mert nem egyformak a kormanyok elfordulasai.:)
Szerintem, alapbol a 900 fokos kormanyokhoz kellene beloni, mivel abba gond nelkul belefer az 540. A program addig tekerne a kormanyt, linearisan, utana mar hiaba forgatnam tovabb, nem tortenne semmi. Ez lenne az 1.0. A kontroller beallitasoknal lehetne egy kormanyszog beallitas 0.25-tol 4.0-ig, ami osztana vagy szorozna az attetelt.
Ha pl. egy 270 fokos kormanyon 0.5-re allitom, akkor a teljes elfordulasanal nem 540 fokot fordulna a programban a kormany, hanem csak 270-et. Igy persze a fordulosugara is felere csokken az autonak, de ritkan fordulnak olyan szuken, jobb mint a semmi;) Ha valakinek megis kell a kissebb fordulokor (nagyobb kerekelfordulas), akkor kompromisszummal van lehetosege 0.75-re allitani (405 fok), es allitani a linearitason hog az elejen kevesebbet forgasson.
Hasonlo beallitas van az iRacing-ben is (csak ott nem kormanyszogbeallitas van, ha nem a kalibralasnal lehet forgatassal beallitani a real vs sim kormany aranyat). Annyi hatrannyal, hogy az iR-ben nincs linearitas allitasi lehetoseg.