• shabba
    #24
    Na de gondolj bele milyen csoda reklámok születnének ha abba kötelezően igazat kelle mondaniuk a cégeknek, és nem csak a termékük pozitív oldalat ecsetelnék, hanem a negatívra is rávilágítanának. Sőt egyesek azt szereték ha egy 20 mp-es reklámspot mindenről felvilágosítást nyújtani. Ha ez így megtörténne kb úgy nézne ki minden cég reklámja hogy emberke beül a képernyő elé, előveszi a százoldalas ÁSZF-et és elkezdi felolvasni elejétől a végéig. Gyanítom arra sem figyelne oda senki, ahogy az sem jellemző hogy az emberek elolvasnák a szerződés mellé.

    Egy "ilyen igazmondó" reklámvilágban kiderülne, a mosópor sem mos ki mindent, a dezodoroktól nem ugrik rád a környezeted összes csaja és nem akar szexelni veled, hogy az autók nem repkednek az égen és nem alakulnak át állatokká, az internet nem korlátlan, stb, stb.