• floatr
    #21
    Azért mert megtévesztő, amit állít. Az UPC is úgy reklámoz (bár lehet h rosszul emlékszem).

    Ez az egész egyébként azért is gáz, mert egyre több alkalmazás használná ki a torrentszerű modellt, és ezeknek eleve gátat szab a rendszer. Mi is gondoltunk erre az egyik alkalmazásunknál, mert nagyobb file-okat kéne mozgatni ide-oda sok szerver/kliens között bárakármilyen szolgáltatókon keresztül, dehát most örülök csak igazán h nem szivattattuk meg magunkat ezzel az egésszel.
    Régebben UPC-s hálózaton keresztül nem lehetett home office-t indítani, merhát a hónap első felére elfogyott a sávszélesség.

    Egyébként a lipobigyóktól csak 47%-ban csökkennek a ráncok ;) De igen, ezt is megkajálják, mert mihelyst lemegy egy új reklám egy kozmetikai termékről, a drogériákban egyből drasztikusan megugrik a kereslet. Először én sem hittem el, de sajnos igaz. Csak ezt nem fogja senki kiszámolni, mert nyilván aki ezeket a termékeket használja nincs barátságban a statisztikával (sem).