Hitman Absolution
11391465571336929270.jpg\


OFF/WAREZ topik!

  • criminal
    #1283
    A Hitman franchise hivatalos fórumán kiszivárogtatott infók alapján a Square Enix egy újonnan felállított stúdiója már nagyban dolgozik a Hitman: Absolution folytatásán. A kiadó az elmúlt hónapban fű alatt bejegyeztetett pár erre utaló domaint is, amelyek egyike nagy valószínűséggel a Hitman 6 munkacíme lehet.
    A fórumon a témát az egyik Community Manager nyitotta, egy (valószínűleg cinematic) átvezetőből kiragadott screenshot kiséretében, amin a 47-es ügynök esőtől áztatott csillogó kobakja látható, és épp a válla fölött néz vissza valakire elég morcosan, rideg tekintettel, méghozzá szakállasan(!)
    A kezdeti meghökkenés után csukjuk be a szánkat, mert a kép alatti infókat szemlélve aztán rájöhetünk, hogy kerül a képbe ez a képtelenség, csakhogy éljek a szójáték adta lehetőségekkel!:)

    A Community Manager a fórumozó közösség korábbi kérdéseire reagálva pontokba szedte a válaszát.
    Tehát, milyen újdonságok várhatóak az új részben a tervek szerint?

    - A történetről el lehet mondani, hogy ott veszi fel a fonalat, ahol az előző rész véget ért. Egy komplett írói gárda dolgozik azon, hogy az előző rész sztoriját felülmúlják, még fordulatosabbá tegyék. Ennek egy fontos momentuma lesz egy régről visszatérő ismerős is...

    - a fejlesztők egy komor, elborult történetet szeretnének létrehozni, ami hasonló lehet egy elmebeteg fejében lejátszódó rémálomhoz. Cél egy komoly atmoszféra megteremtése, egy reális történet elmesélése, kevésbé mesébe illő, ám annál érdekesebb karakterekkel, mégis egy szürreális szájízt kölcsönözve az egésznek.

    - Maga a sztori látszólagos ellentmondásokból fog felépülni, ezért a játékmenetben felüti a fejét az összefüggések utáni nyomozás, afféle képesség, amit nevezhetünk detektív módnak, melynek hasznát vehetjük, ha szeretnénk felderíteni, merre is találjuk a célpontot ill. hogy csalhatnánk tőrbe úgy, hogy az tényleg balesetnek tűnjön. Ennek kivitelezése/megtervezése sokkal komplexebbnek ígérkezik, mint az eddigi részekben, nem lesz a szánkba adva a megoldás.

    - a fejlesztő stúdió a Square Enix új belsős motorját, a Luminous Engine-t fogja használni a grafikai megjelenítéshez, tehát a Hitman 6 nextgen cím lesz, ezt elkönyvelhetjük. Ám az előző részt hajtotta Glacier 2-t nem kívánják kukába dobni, bizonyos elemeit integrálták az új motorba, mint például a crowd system-et, melyet az új generációhoz mérten továbbfejlesztettek.

    - Visszatérnek az összetettebb pályák, pl. egyik városból a másikba kell utaznunk egy küldetésen belül. Minden pályán lesz felfedezni való az eddigieknél sokkal részletesebb kidolgozásnak köszönhetően. A pályák egyébként több napszakban játszódnak ill. egynéhány más-más évszakban is. Lesznek kisebb pályák is, melyek pl. csak egy épületen belül játszódnak. Ezúttal ismét több kontinensre is ellátogathatunk.

    - A rajongói visszajelzések alapján, az elégedetlenségek miatt visszahozzák a manuális mentési lehetőséget, a három nehézségi szintnek megfelelően elosztva.

    - Lesznek sniper-es küldetések és visszatér a híres aktatáska, melyekben csak bizonyos számú fegyvert tarthatunk. Ezeket a küldetések előtt kiválaszthatjuk, fejleszthetjük őket. Az upgrade-eket a tapasztalati szint növelésének és a pénzünk mennyiségének függvényében végezhetjük el.

    - Visszatér a méreg fecskendő, a kábító folyadék, a távcső (ezek minden küldetésnél alapból nálunk lesznek ill. a kábítót kicserélhetjük fojtó zsinórra, de a kettőt egyszerre nem tarthatjuk magunknál)

    - nagyobb interaktivitás a környezetünkkel, új alternatív DIY (csináld magad) fegyverek, és az új engine animáció-vezérlőjének köszönhetően egymásba átsimuló mozgásanimációkkal találkozhatunk az új részben, melynek több mint 1000 variációja lesz, attól függően, hogyan érintkezünk a környezetünkkel és az hogyan hat ránk vissza. Ide tartoznak a dinamikus sérülések (az ellenfeleken is)

    - továbbfejlesztett mesterséges intelligencia, minden karakter önálló gondolkodásának szimulációja és helyzet megítélő képességének csiszolása, tömeg szimuláció továbbfejlesztése, viselkedésformák reális lemodellezése, iker-effektus elkerülése logaritmus alapján, amire számíthatunk. Az npc-k a vérnyomokból olvasnak.

    - Ösztön mód visszatér, de átdolgozott formában (továbbra sem lesz kötelező használni) ill. a térkép visszakerül a játékba, minimap formájában (a számunkra érdekes tárgyak elhelyezkedését felkiáltó jel fogja jelölni és csak azok az emberek fognak megjelenni a térképen, akiket "bemértünk")

    - álcázási rendszer továbbfejlesztésre kerül, a repertoárba bekerülnek a parókák, mű arcszőrzetek, szemüveg, kontaktlencse(!) visszatér a kulcslyukon, szekrényből, függöny mögül kukucskálás/hallgatózás, holttestek elrejtése, mindez sokkal kreatívabb kidolgozásban

    - visszatér a továbbfejlesztett fedezékrendszer, új pontozás és fejlődésrendzser

    - A célszemély aktáinak tanulmányozása küldetés előtt

    - Contracts mód 2.0

    - zene: Jesper Kyd

    Forrás