AMENNYIBEN TETSZIK A JÁTÉK VEDD MEG!
WAREZ hozzászólások a fórumról kitiltás eredményeznek!
HA MAGYARÍTÁSRA VAN SZÜKSÉGED, ÍRJ A TÉMÁBAN KÉRÉST!
  • b-type
    #2501
    A HoMM-ban mindig, minden részben problémás volt a diplomácia skill....mert elég rendesen fel tudja rugni a játékmenetet. Ha belegondolsz..talán valamelyik elemző cikk ki is tért erre, hogy pont a KB megoldását lehetne lemásolni, azaz hogy itt korlátok közé tudták szorítani a vezetői képességgel a véletlenszerűséget...
    A HoMM-ban rengeteg olyan dolog van amivel az AI trükköz...csak példaképpen a FoW, ...és az hogy a lények szaporodtak heti lófüty mennyiséggel...hát ez lehet hogy kicsit jó, de voltaképpen nem volt egy nagy kunszt, sőt mondjuk a 4-ben kicsit felesleges bosszúságnak tünt hogy a havi szaporulatként megjelenő egység blokkolta a karavánodat.
    Az hogy a főellenfeleknél nem lehet használni a rage-t, ez sztem sajátosság...tetszik nem tetszik :) ..a HoMM-ban nincs is főellenség :)
    De teszem azt bonyolítaná a játékot hogy vannak olyan szellemvarázslatok amit ki kellene szürkíteni, mondjuk a Halál lélekszívását.
    De sztem nagyon sokat egysdzerűsödne a játék...pont jó ez így...elkerülhető a HoMM-ban használt 'rutin' a varázslatok használatánál. Itt egységet kell használni és meg kell oldani.
    De megint mondom ez játéksajátosság, szvsz kár kritizálni, én élveztem mondjuk.

    Tehát ahogy nézem olyan dolgokat kifogásolsz ami inkább sajátosság mint hiba...azaz a diplomácia a KB-ban nem engedi csatlakozni a vezetői képesség felett,..a kiscsaták amik megint sokszor fontosak hiszen lehet taktikázni a rage töltésével, illetve egy kiscsatában is kaphatsz ládát.
    A főellenfeleknél nincs Rage...de máshol(HoMM) nincs főellenfél, azaz ez van ezt kell szeretni.
    szvsz :)