AMENNYIBEN TETSZIK A JÁTÉK VEDD MEG!
WAREZ hozzászólások a fórumról kitiltás eredményeznek!
HA MAGYARÍTÁSRA VAN SZÜKSÉGED, ÍRJ A TÉMÁBAN KÉRÉST!
  • Zóanagyvarázsló
    #2495
    Akkor másképp mondom. Olyan hibákat is felróttál neki, melyek az eltérő stílusából fakadnak. A HoMM-ben például csak azért növekedett a semleges pályán kószáló lények populációja, hogy a várral rendelkező AI és emberi játékosok kivárással ne nőjjenek túl rajtuk. Ez egy kalandozásra, leadershipre építő rendszerhez nem illik, tehát nincs értelme felhozni sem, mert ebben a játékban nem erény, hanem hiba lenne.

    Hangsúlyozom, a felvetésed alpjaival egyet tudok érteni, hogy itt-ott ezekben a kérdésekben sántít a kivitelezés - de a párhuzamaid nem szerencsések, és mivel egy más stílust kérsz rajta számon, talán túlzó is a kritikád. Talán, én ezt nem kívánom megítélni. A grind egyébként egy súlyos hibája a játéknak, az biztos.

    A diplomáciáról már írtak előttem is, én is csak annyit tudok hozzáfűzni, hogy nálam úgy űködött, ahogy kell. Csak maga a skill gyenge. Mellesleg a HoMM III-ban sem volt tökéletesen kisúlyozva, vicces volt, amikor multiban a másik fél felkapott szépen 39 red dragont a térképről. Mert ugye taktikusan szinte veszteségek nélkül legyőzhetők, de ha kis szerencsével átállnak, akkor akár meg is duplázhatja ezzel a fősereget. Nekem a rekordom eddig 126 titán pincsikutyává szelídítése :)