Sins of a Solar Empire
  • droidka
    #112
    Hali!
    Be lehet cumiztatni néha a gépet, ha először csalit küldesz neki, amire ráharap.. Ha túlerőben vagy, akkor többnyire menekül.
    Felsorakoztatod a flottád ugrásra készen, elküldesz egy hajót a másik szektorba, vársz mittudomén'10-15 másodpercet, kijelölöd a többinek hogy group phase jump. Az elsőként elindított hajhónak meg mondod, hogy forduljon vissza a flotta kilépési pontja felé, és ha jön utána az ellenséges romboló, akkor szevasz... :)

    Ezt persze csak akkor lehet eljátszani, ha túlerőben vagy. De van TEC-nél Akkán csatacirkáló. Azon van (fejlesztés után)ionágyú, az megbénítja az ellen seggét(fegyvereket is lekapcsolja pár másodpercig)!

    De a cobalt könnyűfregattokat kutatással fel lehet fejleszteni. Asszem' az is bénít, vagy mit csinál? Hirtelen nem tom'.

    Meg a dunov cirkáló a legkirályabb támogató!! Amellett, hogy tölti a saját hajók pajzsát, mint állat, amellett még le is szedi az ellenét,s elszívja az antianyagát! (És külön még bénít is valami pluszt asszem'?)

    Vagy építs olcsó cirkálókat, amik bombázót gyártanak! Ez darabonként olcsó viszonylag csak kell belőle vagy (mittudomén) 25, mert egyszerre csak egyet visz magával...

    Rázavarsz 30 bombázót, hamar odaér, azt jól megszedi. Persze ha van (még)légvédelme nyilván nehezebb lesz, de asszem újra legyártja a hordozó, ha megsemmisült... (Vagy nem?)

    Vagy ezeket a cirkálókat amik a bombázókat szállítják(hirtelen nem tom' a nevét) előre beküldöd (más szektorokból indulva) a lehetséges menekülési útvonala mögé.Ha azok odaértek, a másik szektorból, másik irányból bezavarod a csillagromboló flottával eléjük... (Na meg ha tiéd a bolygó, akkor a várható kilépési pontjához rakhatsz ágyúkat is, stb.)


    Én egyébként még nem nagyon játszottam stratégiai játékokkal, de ez rohadtul tetszik!