Fantasy Wars
-
HaaS #33 Hali Was! Íme a healszabályok:
1. normál heal (camp): ez csak annyi, hogy letáborozik az egység, a sérült (pirossal jelölt) nem effektív egységeket lehet bezöldíteni. Ez az az ikon ott bal lent. A fekete halott, erről később. Heróknál fekete nincs (egy karakter van az egységben), ami _nagyon_ hasznos!
Kempelni csak úgy lehet, ha az egység nem mozgott, és nem támadt még abban a körben. Ha az egység mellett van ellenség, akkor csak random számú pontokat gyógyul az egység (legalább egyet asszem). Igazából én nem használom a kempet, ha van ellen a közelben.
Van azért kivétel. Ez pedig akkor van, ha összefosta magát az egység (-4 attak és defensz). Hiába gyógyítod őket varázslattal, a negatív effektet nem lehet másképp gyógyítani, csak kempeléssel!
Káros varázslatokkal szvsz nem érdemes kempelni, ált 1 kör hatásúak, nem érdemes.
2. varázslat heal: kétféle van.
Az alap az csak sérült egységeket gyógyít, "szétzilált" állapotot nem. Lesz majd mass heal is, az igen érdekes, 7 hexán, akár 14 egységet healel maxra.
A második az a resurrection heal... na ez a nagyon fincsi cucc, a fekete részt is visszanyered, azaz a halottakat feltámasztja, plusz fullra healel. Csak végszükség esetén.
3. városnál reinforce heal: a város mellett (vagy benne) táborozó egységet lehet súlyos _aranyakért_ teljesen felgyógyítani, ekkor a halott egységeket újoncokkal pótolod, így az egység csúnya XP veszteség árán lesz újra 100%. Természetesen szintén nem mozoghatsz vagy támadhatsz, hogy működjön a dolog. Nem lehet melletted ellenséges egység. Nagyon nagyon nem ajánlom... inkább húzza ki az egység 6/15-tel a végéig, ha úgy alakul.
A varázstárgyakat kihagyom, legyen valami "új" is:)!
Pénzzel eddig a kampányok első 3 küldetésénél kellett foglalkozni... onnantól nem volt gondom vele. Most orkoknál Derrik legyakás előtt valami 1200 aranyam van, meg csomó egység amit nem is használok. Szóval igen... nehezebb lesz ha nem tudsz fejleszteni... jóval:/.
Üdv!