#5530
kihívást jelentő inkább mint nehéz...bizonyos pályákon az AI nagyon bénán megy..máshol nem rossz. De mindenhol meg lehet verni.
Érdemes a rajtpozíciót váltogatni, mert a véletlenszerű nem fizet eleget.
Akkor már vagy induljon az autónk az utolsó helyről, vagy az első helyről.
Amikor sok törésmentességet előirányzó szponzor van, akkor kemény feladat az utolsó helyről 2 kör alatt elsőnek lenni törés nélkül..mondjuk egy Viper-l ami hamar sérül.
Sztem érdemes felvenni a nehézséget a maximumra, mert akkor legalább nem idegesítő az AI, hanem a lehető legkeményebb.
Az is kicsit dűhítő tud lenni hogy bizonyos versenyeken, az első 3 jól nyomja visdzont a mezőny az csak ellened van.
A csapattárs kérdése detto necces, mert ha a pályára a legjobb autót választjátok, akkor nem lesz egyszerű megverni, ő könnyebben megy át a mezőnyön mint te. :)
A törésmentességet meg el kell felejteni, bármennyit is fizet..túl sokszor kell újrakezdeni miatt a futamot.