#4024
1.0 exe keverve 1.1 exe-vel HIBAJELENSÉGEK.
Az 1.0 exe mellé a játék sytem könyvtárába van egy hardware_settings_config.xml fájl. Az 1.1 frissítés ezt a systemben lévő fájlt lecseréli újra az .exe-vel együtt. A kettő kersztbe nem működik, ami úgy jelentkezik azoknál, akiknél a potprocess ki van kapcsolva /de lehet bekapcsolt, alapállapotban is/ hogy nem menti el a grafikus beállításokat. Namost, mivel ma ezt megszívtam, leteszteltem: 1.1 frissítés után mindenképpen gond nélkül működik a game 1.0-ás exe-vel, ha az exe mellé visszarakjuk az 1.0-ás GRID/System/hardware_settings_config.xml fájlt. Ha a kettő együtt van cserélve, nincs gond. Ha csak az nem, hogy postprocess nélkül igazán jó gammát már csak az új 1.1-es exevel lehet elérni. Frissítették többekközött a Shaderpack könyvtár tartalmát is, így gyanítom a régi exe nem ugyanúgy kezeli le a friss shadereket teljesen, ahogy kéne, de ez csak abban nyilvánult meg nálam, hogy sötétebb a játék.
Namost. Az új exe, vagy az új xml élből visszaírja a dokumentumok mappában lévő postprocess bejegyzést true-ra, ezért újra előállítja a pillanatállj miatti fagyást. Ezt minden babrálás/csere utáni indítás után vissza kell írni false-ra, és akkor újra műkszik a pillanatállj után a tovább funkció.
Köszönet Shivernek, ma a multizásnál való szívásomkor Ő adta az ötletet, hogy az xml verziószáma 39-re változott 1.1 alatt 38-ról, ezután álltam neki kísérletezni.