• petesilver
    #3630
    Nos. A 3D Ripper DX kiszedi egész jól a kocsit-pályát a GRID-ből, én a Pontiac Drift-et próbáltam ki drift pályán. Ugye beraktam az 50-es FOV fájlokat/ami megnézve igazából 47/ elindítottam a játékot, álló helyzetben F12, aztán MAX9 alatt importnál a jellemzőkhöz beírtam a standard 90 helyett a 47-et, és utána indult az import. Szokás szerint volt szögeltérés a scene és a max world között, de kis kézi forgatás után egyenesbe hoztam az autót, és nem volt torzulás! Az autó kerekéhez tesztnek odaraktam a Cylindert, és jó volt! Alig hittem a szememnek, de tényleg! Ha van is kicsi torzulás, sokkal kevesebb, mint a DIRT-nél volt, bár ott nem találtam el szerintem a FOV-ot, itt meg ezzel a trükkel eleve tudtam. A többi macerát elvileg ez a MAX script : Max script tutorial megoldja, ezt most nem is próbáltam. Majd írj, ha tesztelted. Hja, az új 1.5a-t használtam a ripperben.