#2205
Nekem pl az irányítással az a bajom, hogy nem a kerekere, hanem a kocsi középpontjára számolja az elfordulást... Hihetetlen, hogy 90° os kanyarhoz padlógázról elég egy gyenge fékezés, (GYENGE!) és kormányelrántás... Majdnem a bemeneti sebességgel haladsz tovább. Ugyanakkor nincsenek arányok az irányításban, nincsen következetesség. Tehát nem tudod kiszámolni az autó reakcióját, egy olyan mozdulatra, amit nem próbáltál. Mert az, hogy árkád, nem lenne gond, hiszen pl a TDU nagy kedvenc, a GTL melett, de így nagyon szokandó az irányítás.
Egyébként, ezt nem sírásnak szánom, mint ahogy azt sem, hogy nem igazán tudok belső nézetből menni, mert valaki mindig megtöri az ablakot az első kanyarban a verdámon... Na jó, 10-ből, csak 9x. Pedig a forditottja sokkal reálisabb lenne...
Mindegy, irányitást lassan megszokom, és nyomom motorháztető nézetből...