#1132
amikor a dirtben ott van mellette a másik 8 buggy, kizárt, h jobban menjen mint a grid :) ne az átlag rallyt vedd alapul, amikor sehol senki körülötted... ott LEHET gyorsabb a dirt, csak az ugye nem mérvado
grid SOKKAL jobban optimalizált, MINDEN gépen
szépségről... ő... a fák szebbek, mint az épület? netán az aszfalt szebb, mint a poros út? :) azonos engine, azonos effektek, azonos felbontásu texturák: egyformán 'szép' (túlhádéerrezett) mindkettő
---
Darksector:
"Sírnak, hogy ps3 a szar, mert fakóak a színek.
részben hülyeség mert elállíthatták akár a színeket, de főleg azért, mert PS3-on valszeg jobbak a motion blur, PP és stb effectek, amik álltal fakóbbnak tűnik. az X360, meg gondolom nincs annyi effect.
Ha meg valaki nem higy nekem, akkor pc-n ki is lehet próbálni."
PS3-on vszeg kevesebb/ugyanannyi a mósönblur, és a többi effekt is, mivel gyengébb a VGA része az xboxénál. Ez nem grid specialitás, minden multiplatform játék kb. randább vagy azonos kinézetű. Emiatt pl GRID-ben gyengéb az AA, nincs VSYNC(!!!) és helyenként akad is, de az átlagos frémráta is kissebb ps-en. (xboxon fix 30, ps3on alacsonyabb és váltakozo is!) Ha már tapasztalataid nincsenek, legalább olvass utána...
Én láttam pc-n és xboxon is és nem láttam semmiféle különbséget, sőt, mintha az AA még boxon szebb is lenne (4x). PC-n hiába allitok be 16xAA-t, mintha ugyan ugy 4x maradna és igy MINIMÁLISAN recésebb.