dez#54
És vajon a C64-nek megfelelő, vagy - ha már tudja a gép - nagyobb felbontáson/több színnel megáldott képernyőmódoknál karaktermódos "marhaság" + sprite-ok nélkül is ment az 1-frémes frissítés, egész képernyős "akció" közepette? Mert ha nem, akkor nagyon is hasznos az a "marhaság".
Ja, egyébként ne felejtsd el, hogy ez a karaktermódos dolog sokkal használhatóbb volt a C64 esetén, így itt egyátalán nem számított "marhaság"-nak.
Nos igen, abban egyet értünk, hogy bizonyos dolgokban többet tudott a gép (*), de az a kérdés, hogy a gyakorlatban ebből mennyit lehetett kihasználni.
(*) Továbbra is úgy gondolom, hogy hangban gyengébb volt (nem véletlenül érhető el majd' minden audio playerhez SID emulátor, jópofa zenék százaival, de DAVE emulátorról még csak nem is tudok), márpedig akkoriban minden jobb játéknak egyedileg komponált zenéje volt, egyedileg szerkesztett "hangszerekkel", és ez nagyban hozzájárult a játékok hangulatához.