Christo#118
Egyik ismerősöm szokta mondani "ha valami reménytelen akkor az a MÁV helyzete". Előszöris meg fogják szüntetni az összes létező mellékvonalat.
A jelenlegi kormány politikája egyértelmű, vidékre autópályát, olyanokat amik Budapestre vezetnek, Magyarországon autópályán csak Budapesten keresztül lehet keresztülmenni, ezt is csak azért hogy extra forgalmat generáljanak az oda koncentrált létesítményeknek.
A villamosközlekedést leépítik, helyette lesz metró meg busz, minél több átszállással.
És akkor majd hivatkoznak arra hogy nincs pénz. Dehogynem van pénz. 500 milliárd forintot költünk el egy olyan metróra amire egyáltalán nincs szükség, azt amit ez a metró 500 milliárdért félig megold, azt megoldhatná teljesen egy LRT is, ami fele annyiba sem kerülne.
MÁVot pedig nem fognak fejleszteni soha. Esetleg 1-2 EU beruházásból felújítanak bizonyos vonalszakaszokat hogy épp el ne rohadjanak már, és vesznek néhány új szerelvényt ami az állomány 3%-át teszi ki a jelenlegi újabb vasúti kocsikkal együtt (Desiro, Talent, Flirt). Amúgy meg fog szűnni az összes mellékvonal, azt szeretnék ha az emberek rászoknának az autóra mert úgy több pénzt lehet kilopni a zsebükből, ezen felül pedig eladják a mávot.
Jelen kormányunk elsődleges politikája hogy eladni mindent ami mozdítható, az abból jött pénzt átforgatni a zsebekbe pályázatkiírásokkal drága beruházásoknál. Ezt persze csak egy bizonyos ideig lehet megcsinálni, mert egy idő után már nem lesz semmije sem az országnak, csak fölösleges új metrója meg új autópályák. Esetleg időközben jön néhány megszorítás szükségmegoldásképpen.
Az meg hogy mi lesz ezzel az országgal, egy kicsit sem érdekli a ma élő politikusokat mert ők nem valószínű hogy megélik a hanyatlás idejét.