• ziby
    #116
    Én nem értem hogy mire jó nekünk a legújabb fejlesztéseket használni? Mióta kiadták pl a 64 bites cpu-kat, Hányan használnak 64 bites rendszert? És az mennyivel gyorsabb a mindennapos multimédiás/games használat esetén? Egy adatbázis szervernél tényleg sebesség növekedést hoz a dolog. No meg egy átlag usernek dupla magas cpu miért kell?(No de nekem is van egy két processzoros rendszerem). Bár lehet hogy mai játékok több szálon futnak és ez az egy tényleg optimális. Én utoljára Call of Duty val játszottam, volt klánom... Aztán azt vettem észre hogy 17 évesen még mindig szűz voltam a klán többi tagjához hasonlóan, és rájöttem hogy valami azért mégsem jó az egész napos játékkal. Nem ítélem el a játékosokat én is néha betöltőm a cedegaval a cod-ot és ki osztok pár fejest LANon. Én csak meg untam azt hogy le húzgálnak a gyártók. Mivel erős, új vas kell a játékhoz, meg behoznak a játékba valamilyen technikát amit az átlag user képzelni se tudott addig. De közben a minimum configban írt cpu hoz optimalizálják a játékot, forráskódrol ne is álmodj a nyíltforráskód hülyeség.
    No mind1 , egy tipp : aki igazán kemény gépet akar nyisson a scsi hhd-k felé, vásárolsz egy RAID os SCSI vezérlőt 15-20e huf ért belevágsz a gépbe 5-8(max 28) darab 36gb os vinyót raid 0 ban. Aztán a map töltés mérhetetlen intervallumba csökken. És ha bele gondolsz hogy már egy 36gb-os hdd poton 20e huf-ért meg lehet szerezni... No meg azt is vegyük figyelembe hogy a cpu magok száma 4x nőtt az elmúlt években, a ramok sebessége viszont alig hogy meg duplázódik. Szerintem belátható időn belül kezdhet ismerkedni a cluster fogalmával az egyszerű felhasználó.