Sci-Fi / Cyber Punk MMORPG
-
lammaer #155 Van puskás meg közelharci karakterem is.
PvP-ben a puskásnak a távolságból adódóan van kezdeti előnye, és sajnos az szívás hogy puskát meg pisztolyt lehet használni lóhátról (combat mountok esetén) míg közelharci fegyvert nem. Aminek pont forítva kéne működnie, hiszen a távolsági fegyvereknek eleve megvan az előnye, és a melee meg nem használhat lovat harcra... nekem ez "fáj" a legjobban, ez teljesen hátrányba teszi a közelharcost a távolságiakkal szemben.
Azért nem teljesen reménytelen PVPben a melee sem ha az ellenfél gyalog van, ha rá tudsz mászni a sniperre a terepadottságok kihasználásával (pl házakban), mivel elméletileg a legjobb DPSe neki van. Volt nem 1 sniper killem közelharcossal, mert azt hitték 1-2 fejlövéssel csak úgy megállítanak. Sajnos egy lovassal viszont nincs mit tenni, bár van egy bola nevű cucc amivel le lehet szedni a lovaskat a nyeregből - már csináltam, de még nem tudtam kipróbálni.
PVE-ben gyűjtögetésre-vándorlásra én jobban szeretem a közelharci karaktert, nem kell a lőszerrel foglalkozni, nagyobb a teherbírása is (hiszen az erő az fontos tulajdonság), persze a rifle az kényelmesebb itt is, jobban lehet kontrollálni az ellenfeleket. Bár ha rádjön 3, akkor a melee jobban bírja a harcot.
De összességében jól látod, a pisztolyos/puskás egyértelműen jobb mint a közelharci karakter. PVE-ben és PVPben is.
(régen a melee volt a menő, mert voltak olyan mutációja - vagy skillje - amikkel tudott stunolni, a DPSe meg ugye a legjobb. Sajnos pár hónapja átgyúrták a harcrendszernek ezt a részét, plusz asszem kivették az legjobb magas szintű fegyvert, így kinyírták a közelharcot).