• bgabor
    #3630
    Értem. Hát az Oblivionban valahogy meg tudták oldani úgy, hogy marha élvezetesek lettek a küldetések, és mégsem kellett 13 emberrel beszélni, őket megkeresni és közük rohangálni.

    Mellesleg én jelenleg annak is örülnék, ha egyáltalán működnének a Risen küldetései. Visszaolvastam, a Monastery mágus küldetéseiben én vagyok a nyolcadik itt a topicban, aki úgy elakadt, hogy a program nem engedi tovább semerre, totális zsákutca. Nincs mese, ha nem a programozók által kitalált sorrendben végzed a dolgokat, beszélsz emberekkel, akkor a játék pillanatok alatt végleg zátonyra fut. Gyönyörű, és mindezt 2009-ben, egy non-lineáris játékban. Ez bizony borzalmasan amatőr kivitelezés. A 2006-os Oblivionban ilyesmi fel sem merült. Ez azért nem sok jót sugall a piranhás fejlesztők képességeiről, nemigaz?