• Fantusz
    #3364
    Nagyon tömören, több szintesre van építve a játékmező, sokszor úgy tűnik, hogy nagyon messze vagy bizonyos pontoktól, aztán kiderül, hogy fölötte, vagy alatta állsz.
    A barnagból nem mertél kimenni a hullafaló (ghoul) miatt, a Keleti-partra juthattál volna, ott lesz az utolsó gyűrű, plusz jónéhány egyéb is (templomok, Cyrger a gnómok vezére, a druida kunyhója, stb.)
    Nincs értelme a vadont járnod, a városban nem lesznek kiugróan nehéz csaták, a néhány verekedésből jól jöhetsz ki, ha képes voltál csontvázharcosokat legyőzni.
    Kovácsoláshoz az ércbányászat képesség alapvető, azt pedig csak egyetlen NPC-től tanulhatsz a városban, de a lényeg, hogy ott küldetéseket is kapsz, könnyebb fejlődni.
    Néhány küldetést a vadont járva már elkezdtél (gnómok erszényei, valaki a fiait keresi).
    A don táborában lévő mágus a don mellett van, oda egyenlőre nem engednek be, alkímiát lehet mindhárom helyszínen tanulni, érdemes hármas szintre felvinni, de nem sürgős, jelenleg a második szint elegendő neked (gyógyitalokhoz).
    Hármas szintű alkímia majd a tartős tulajdonságnövelő italokhoz kell, de előbb érdemes azt 100ra fejleszteni, s csak utána inni lötyiket, mert hős koronája nevű növény elég kevés van.

    Ha olvasgattad a fórumot, nem régen volt róla szó, hogy a kardhasználókat kellemetlenül érintheti, ha nem a donhoz csatlakoznak.
    Kardhasználatot csak Fincher tud 10-es szintig tanítani, de ő nem oktat "árulókat".
    A don emberei a klasszikus harcosok, ugyanakkor, ha nem a rendhez csatlakozol jónéhány küldetés kimarad, illetve kristálymágiát, rúnamágiát sem tanulhatsz.