#3191
Mostani karimat ugyan nem érinti, de elgondolkoztam rajta, hogy vajon megéri-e ebben a játékban mágust indítani.
Legjobb fegyverek a kardok, de csak, ha a karakter kovácsolja (öntvényből, vagy két darabból).
Kovácsolás mellé szinte kötelező az ércbányászat, ezek nem egy varázslóhoz illő képzettségek, s akkor még kellene a mágia mellé valami harci képzettéség, ami furcsa módon a kardozás felé húzná a mágust, mert normális botot még a harcosom nem látott.
Ez csak elmélkedés, lehet, hogy egy mágus magasabb szinten elboldogul fegyver nélkül, de addig el kell valahogy jutni.
A 30 kiosztható pont mágusoknál talán két mágiaiskola megtanulására, vagy egy fegyveres képesség+egy mágiaiskola kitanulására elegendő, a többi elmegy a járulékos dolgokra (alkimia, pecsét), összességében úgy tűnik ebben a játékban mágussal nehezebb érvényesülni.