• Szuni
    #3098
    Nekem is végetért a játék.
    Nem ezt vártam a végére, de az első két fejezet ettől függetlenül jó volt. persze lehetett volna sokkal több küldetés nagyobb területen, stb. A harmadikban már elkezdődött a gyíkvadászat, ami a negyedikben értelmetlen henteléssé fajult, ez nagyon nem tetszett. Beszúrhattak volna még ezt-azt, ráadásul ezt a kincskeresősdit is feldobhatták volna küldetésekkel még sztem, mert én ugyan nem tudom, hogy a gyíkok hogy gondolkoznak, de ilyen logikátlan fejtörőkkel megnehezíteni a kalandor sorsát, tiszta idegtépő. Csörlő ami nyit egy kaput, elzárva egy kőfal mögé, ahová csak trükkel jutsz be... valahogy nem passzolt ez az egész a hangulathoz, még jó hogy nem tizenkilenc darabból áll a titán cucc..ráadásul a legtöbb csapda kijátszható volt, úgy, ha nem találtam kiutat, vagy nem akartam egy tekercset elpazarolni, nemes egyszerűséggel a legközelebbi helyre teleportáltam, majd bementem megint..
    a végére mintha a fejlesztők kifogytak volna az ötletekből, na nesze akkor játékos itt van pár katakomba, meg száz gyík nehezítésként, aztán játssz.
    Ettől függetlenül jó játék volt ez, a sokak által fikázott harcrendszer is elég jól el volt találva, életszerűbb volt, hogy ki kell tanulni a szintlépésekkor elsajátított technikát, és nem csak menni előre és kattintgatni. persze a két métereket hátraszökellő nagyvadak kicsit már túlzás, de megfelelő módszerrel én nem nagyon akadtam meg ellenfeleknél, csak a brutális ogrékkal nem bírtam majdnem a végéig.
    Bolyongani meg nem értem, miért kellett volna, egy rpg-ben jó esetben úgyis arra mész, amerre akarsz, vagy az utadba álló szörnyek engedik, de minden helyzet megoldható.
    Kétszer ekkora terület, kétszer ennyi küldetés, több felfedezés és kaland, reméljük ez lesz a folytatásban.