• kanduhr
    #3138
    A közeli, mosottas tereptárgyakon kívül abszolút rendben van a grafikája, mind designban, mind részletességben. És mindezt fix 60 fps-sel, egy ma közepesnek is alig titulálható gépen (saját) - tény és való, sok konfigon előfordulnak problémák, mert nem tesztelték le rendesen, de majd befoltozzák.
    Az pedig sose fog kiderülni, hogy Carmack nélkül milyen lenne a cucc fogadtatása, de sokan elfelejtik, hogy nélküle nem is létezne a Rage (és természetesen a kollégái nélkül sem, hisz nem csak ő az egyedüli "zseni" az ID-nél).
    Carmack neve pedig a konzol világban, ahová most nyitott igazán az ID, nem túlságosan ismert. Ahogy a marketing sem erre épített, hanem a megatextúrára és a fix 60 fps-re.

    A Rage egy remek akciójáték, s ezen kívül tökéletesen prezentálja a motor erősségeit és gyengeségeit, de melyik "forradalmi újításnak" nem voltak kezdeti nehézségei. Ugyanakkor, nyílván más fejlesztő csapatok is kipróbálják, amiket ebben a játékban fejlesztésként létrehoztak. Ahogy tették ezt az eddigi összes ID játék esetében is.