• grebber
    #297
    Kőkemény piacgazdaság lesz a Rage-ben!

    A Rage lesz az id Software következő nagy lövöldözős játéka, ahol egy kanál scriptelt jelenetsor mellé ezúttal egy kévés történetet is bezsúfolnak - legalábbis reméljük. Ha mindez nem lenne elég, akkor most Tim Willits, a bukott dizájnerek gyöngye, bejelentette, hogy vásárolhatunk fegyvereket, recepteket, illetve a világ egyes pontjain elvégzett küldetésekért további tápos tervrajzokat tehetünk zsebre. A tervekkel besétálhatunk a sarki mindeneshez, ahol megvehetjük a plazmavetőhöz szükséges kellékeket. Na de miből? Hát a versenyautókázásért és a hentelésért kapott pénzből. Willits szerint gazdaság is lesz a Rageben, legalábbis a NowGamernek adott interjúból ez derül ki.

    Nagyon jó, csupán az felfoghatatlan számomra, miért nem egy zsigeri mészárlós FPS-t csinálnak, ahol emberekre éhező, csontszopogató és velőscsontot szürcsölő szörnyeket kellene szitává lőni, elgázolni (a'la Interstate '76), majd visszatolatva kitrancsírozni. A bukócsövekre felkapaszkodott, kitartó példányok karkezdeményeit pedig sörétessel durrogtathatnánk szanaszét. A szánkba repült húsdarabkákat úgy kéne külön gombbal kiköpködni, a húsunkba tépő csontszilánkok pedig adhatnának speciális képességeket (vakarózás 5 percenként). Miért kell felugrani a hibrid tehervonatra, ahol szinte biztosan elbuknak, lévén az elmúlt években a sokkal egyszerűbb hentelős FPS-ek terén is rendre kudarcot vallottak.

    Doom-ot akarok, agyonscriptelt pályákkal, éjjel-nappal a konditeremben edző kemény szörnyekkel, kontextus érzékeny közelharc megoldásokkal és Kratost megszégyenítő, csuklyára edző főhőssel, aki örömmel fejel bele mások homlokába, rúgja le az útjába akadó monszták belső szerveit. Szivar lóg a pofájából, a pajszerja pedig legalább 52 centis, hurkára emlékeztető, centis erekkel.

    info: Hardwired