• SG
    #247
    Általánosságban, nem csak erre a játékra:

    Nekem meg tele a hócipőm azzal, hogy mindegyik fejlesztő a környezetre, meg a látványelemekre gyúr, a karakterek lemodellezése meg még mindig szegényes. Van már shader 88000 amitől a víz csillogása(átestek a ló túloldalára, mert a való életben sokkal mattabb, még egy nagyon tiszta hegyi-patakban is) csodálatos, van már füstefekt(itt is túlzásba vitték, pl. egy valódi gumiabroncs égetés füstje is más a valóságban) ami tömörebb mint az igazi, van már ilyen-olyan lájtingfaszom specöleffekt amitől csak úgy villódzik minden és az ember szájtátva bámul ki a fejéből.
    Van már hypermeagahighsuperesolution textúra, amitől a falon vagy a földön látszanak még a hajszálrepedések, erezetek is. A tükröződő felületekben akár megborotválkozhatna az ember annyira csúcsmegaspecöl lett mostanság. És akkor ezekbe a környezetekbe beraknak egy papírmasé(jó erős túlzás, de attól még igaz) figurát, hogy tessék, ez az enemimonszter, ellenséges katona, npc, saját karakter stb.
    Igen tudom, sokkal nehezebb lemodellezni pl. egy ember haját, fogsorát, élethű csontvázszerkezetet és az arra ráhúzott gömbölyded elemeket, nehéz a szögletes mozgást simává élethűbbé varázsolni, de én már erre vágyom. Óriásit fejlődött a régi pár pixeles, poligonos modellmegjelenítés, de még nem az igazi és sokáig nem is lesz az.
    Erre kéne orientálódni a fejlesztőknek, nem az: újenginbenláthatodahernyótamintfalatozikatölgyfalevélbőlszupeközelrőlmikroszkópikusfelbontásbanvazze...