#14
1@ értek a Epikkel ps3 terén, úgy is annyi cég szemét módon ps3 exklúzívokat fejleszt, miért ne lehetne az Epik pl PC párti(és x360 de ez is MS és szorosan kötődik a windows/pc piachoz). Azért senki nem zavartatja magát, hogy egy csomó port ami pc-re jön a ps-ekről szinte játszhatatlan/élvezhetetlen formában van.
UE3
Bakker 2004ben jött ki :), amúgy viszont nem tudom mi hiányozna belőle, plusz az unreal script-be szinte a legegyszerûbb fejleszteni a forgalomban levő engine-k között. (sokat programoztam UnrealEngine 1-ben, a 2 ben kevesebbet de más okok miatt ott hagytam a projektet, az UE3-at láttam és olvastam róla, szinte mindenben jóval egyszerûbb az ember munkája mint az előbbiekben)
Azon felül míg a Tech5 fejlesztés alatt van, egyszer biztos vagyok benne hogy lesz belőle valami nagyon ütős kódhalmaz, de addig az UE3-at már kisezer kiadó és fejlesztő licencelte, jó pár fejlesztés meg szinte már köztünk van, esetleg pár hónap távlatában.
Kíváncsi vagyok azért hogyan szivárgott ki a külső licencesekhen, hogy az Epic már javított/peccselt kóddal dolgozik a belházi fejlesztéseken? Biztos vagyok benne, hogy hevesen élezik a rozsdás kasztráló bicskát, enyhén döntött felső fejrésszel, az alkalmazottakra kacsingatva. én biztosan ezt tenném az igazgató helyében az ilyen hazaáruló/besúgókkal. :)