archkoven#17
Sajnos nekem az a tapasztalatom, hogy az RTS-eknél a grafika minősége fordított arányban a játszhatósággal. Nehezebb azonnal felismerni az egységeket, problémásabb a gyors kijelölésük, nagy egységszámnál szaggat és ezzel hátrányban részesíti a gyengébb géppel rendelkező játékosokat. Persze mindez azt nem érinti aki csak single-ben játszik rts-t, viszont a hardcore játékosokat sokkal jobban érdekli a játszhatóság és az egységek kiegyensúlyozottsága mint a grafika. Egy RTS-t évekig lehet folyamatosan játszani olyan mélység van bennük, de sajnos ez csak a régebbiekre igaz, az újak csak techdemók és stratégiai szempontból nagyon sekélyesek.
Számomra egy RTS legyen csak 2D-s, a grafika úgy is csak alkalmi játékosoknak annyira fontos, de a 2D-sek játszhatósága rengeteg szempontból jobb mint a ma divatos 3D-nek, ilyen szempontból a 2D szerintem visszalépés.