#18
Ez ezért egy kicsit paraszt a Vodafontól. Igaz nem ez az első, és nem is az utolsó tőlük, lassan megszokhatnánk.
Először is tisztában kellene lennie a cégnek a szavak jelentésével. Például mit is takar a korlátlan.
Másodsorban, ha én egy szolgáltatást megrendelek, vagy előfizetek rá, akkor abban ha lehet ne korlátozzanak, hiszen nem ingyen kapom. Mert ha ingyen adnák, de megkötésekkel, akkor jogosnak tartok bármiféle szankciót.
Mikor megrendelek például egy kábel tv-t, amiért havonta fizetek X összeget, akkor nekem ne szabják meg, hogy naponta csak 3 órát nézhetem az egyik adót, a másikat csak hétvégén, de ha a hónapban összesen 100 óra fölé megyek, akkor figyelmeztetés nélkül majd a következő számlán megjelenik nekem egy többszörös összeg.
Ha én megrendelem a netet, hogy képzelik, hogy megmondják mit csinálhatok és mit nem? Egyszerüen nem értem. És mi az hogy ők figyelmeztetés nélkül és önkényesen döntenek az én tudtom nélkül a fejem fölött?
Viszont!
Ha nekik a korlátlan 5 giga, akkor nekem a 2 éves hűségnyilatkozat nem lehet 2 hónap? És figyelmeztetés nélkül cseszem fizetni tovább az egészet.