#142
> 1. Igaz ugyan, a kerozin (azaz a gőze) kb. 800 fokon gyulad meg, de égéskor bőven eléri az ezer fok feletti tartományt is.
Ami ugye nem jott letre oxigen hianybol fakadoan, helyette a nagy resze elegett az epuleten kivul a becsapodast kovetoen.
> 2. A szerkezeti acél összetételétől függően 1300 fok és 1470 között olvad meg, de a szilárdságát már 800 fok körül elveszti.
Olyannyira, hogy egy felhokarcolo 1-2 oraig meg all, majd gondol egyet aztan 10mp alatt omlik ossze.
> 3. Mindkét torony úgy omlott össze, hogy a felső 15-20 emelet rároskadt arra 4-5 szintre, ahová becsapódott a repülőgép, és az alatta lévő szinteket a mozgásban lévő épületrész egyszerűen összenyomta.
Meghozza szabades mellet (10mp) teljesen szabalyosan, fuggoleges iranyban.
> 4. A szimulációt informatikusok tervezték, nem építész-robbantók. Könnyen tévedhettek, nem kifejezetten a szakterületük.
A szimulaciot valos fizikai szimulatorok vegeztek nem pedig animatorok. Ezert hivjak szimulacionak, nem pedig animacionak. Mivel mar masodszorra irom le a gyengebbek kedveert elmondanam, hogy a ketto kozott mi a kulonbseg. Az animacioban a fizikai jelensegeket keszitik el majd lekepezik, a szimulacioban pedig fizikai parametereket hataroznak meg, majd az ott lathato esemenyeket az ott vegbemeno fizikai szamitasok eredmenyei generaltak. Vagyis amit ott latsz az a valosag, nem pedig holywood.
> 5. A hatvanas évek végén a Fekete Szeptember, és más arab terrorszervezetek jópár repülőgépet eltérítettek, párszor többet is egyszerre. Főleg az El-Al gépeit.
Egeszsegukre.
> 6. Az eltérített repülőgépek szinte kivétel nélkül utasszállítók, azokra a legkönnyebb feljutni.
Tehat nem igaz a mese, hogy utasszallitok tamadasara nem voltak felkeszitve.
> 7. Sohasem szabad az emberek rosszindulatát, és ostobaságát alábecsülni. De a hülyeségüket sem!