• breckinridge
    #41
    1. A kapuralövés formától és a játékos értéketől függ. Nem egyszer előfordult, hogy x játékossal 5 ziccert kihagytam, máskor 3-ból 3. Ez IRL is így van. A góllövés, csapatjáték, védekezés forma, fáradtság, helyszín és az értékek függvénye. Nem gépiesen egyforma. Nem úgy van, hogy egy atyaúristennel szétszivathatom a védelmet. (Anno egy régebbi fifában Puskás 40m-ről sem hibázott sosem, ez azért vicces volt.)
    2. A játékosok helyezkedését nagyon befolyásolja a taktika. Ha úgy (nem) mozogtak, akkor miért nem állítasz a taktikán? Pl. csatár visszafelé is mozoghat labdáért.
    3. Mint írtam, nekem csak a visszafelé jövő labdánáé tűnt fel. Ellenféltől kapottnál nem. Viszont a labda megpattanását is számításba veszi, ami valóságos.
    4. A VGA volt kevés, ezért szaggatott. De a PES6 nem. Nem igazán érdekel más tapasztalata, ez az enyém, ami egyértelműen a PES kisebb igénye felé mutat.
    5. Rajzfilmesebb. Nem találtam rá jobb kifejezést, hogy nem valósághű színek, fények, renderelések vannak benne tömkelegével. A fifában sok-sok arcon nevetnem kellett, olyan rosszul sikerült. Sokkal sematikusabb mozgások, (számomra) rossz kameraállások, olyan "idegen" az egész, hangulattalan. A PES arcai élethűbbek (pl nem csillogósak, jobb a fejforma, testalkat). Bár mindenféle grafikát pakoltam a PES-re, ez tény. Dehát ugye a fifa liszenszelt, így elméletileg azt nem is igen kellene modolni.
    6. Taktika nélkül a foci szimuláció sem az igazi. Hogyan adsz arcot a csapatnak egyedi taktika nélkül? Vagy minden csapattal ugyanazt a taktikát játszod? Ez elég unalmas lehet.
    7- Legalább az FM-ben megegyezünk. Már amennyiben ez a Fottball Managert jelenti. A fifa abban (is) futottak még.