• Alfa Of NS
    #66
    Öszintén szólva nem igazán tudom, hogy te ennyire ráérsz-e hülyeségeket írni vagy tényleg ennyire nem vagy képben a Starcraft-tal.

    Ami a kreativitást illeti, épp az egységek egyedi viselkedése teheti lehetővé, hogy többféleképpen használd fel őket. Lehet épp lurker-ral is támadni, de a bunker vagy phase cannon is használható erre. Védelmi vonalakat 2-3, teljesen kölünböző módon lehet megtámadni. Egységek szállítása történhet járművekkel vagy épp speciális épülettel vagy képességgel. De a játék tele van olyan apróságokkal, mint páldául lebegő épülettel adni látómezőt a tankok számára a magasabb területekre a terrainnál. Egy feladatot többféleképen lehet elvégezni és védekezni ellen is sokféleképpen lehet.

    Ami a lexikális tudást illeti egyrészt nézd meg az adatokat. Ha valakinek málusza van vkivel szemben, akkor az ritkán teszi használhatatlanná az ellen. Értsd: hiába van málusza a marinének a hidralisk ellen, mégsem fog egy marine lemészárolni tiz hidrát. Hiába lő a scout fele sebzéssel egy mutára ha alapból háromszor akkora a sebzése és kétszer a hp-ja. A hidrán és devoureren kívül mindenki normallal támad a zergeknél. Értsd: mindegy ki az ellen támad, max sebzése lesz. De pl a protoss pajzsok ellen minden maxon emgy. Ezt is ki lehet használni adott esetben egy támadásnál. Ha elég kreatív vagy... Ha játszottál is volna az SC-vel, akkor ezeket a gyakorlatban tapasztaltad volna.