#89993
Ha jol tudom akkor ott vannak az alacsony eléréső API-k , (Vulkán, mantle, DX12) mindegyikre azt igérték, hogy sokkal jobban kihasználja a hardvert és már alacsonyabb teljesitményü harveren is sokkal gyorsabb lesz az adott program és a CPU-kat is jobban terheli minden magot és szálat.
Ehelyett mi történt, alig emelkedett a softveres kornyezet miatt a játékok teljesitménye, a CPU magszámok még mindig csak max 4 magot terhelnek jobb esetben a többi csak alapon ketyeg.
mi a helyzet a drawcall számokkal, azt igérték, hogy a dx11 100k drawcall helyett már akát millios drawcall is lehet . és , hogy már nem kell a gyártoknak drivereket gyártani,mert az a programfejlesztők dolga lesz ok ismerik a saját termékeiket. ehelyett még mindig maradt, hogy ahvonta jonnek a gyártoi driverek a játékok patcheivel .
ugyhogy igen nem csak a hardver a gond, de a softverrek se akarnak szintet lépni , csak a PR duma megy minden alkalommal.