#89991
Kérlek helyezz el 300 millió tranzisztort egy négyzet milliméteren, vagy csak gondolj bele miről beszélsz. Konkrétan a fizika korlátait feszegetjük mikor 4-2nm-es technológiáról beszélünk. Így is, a GPU/CPU-k minden évben 10-20%-al gyorsulnak. Semmi baj a hardverrel - 2.5 milliárd utasítás elvégzésére képesek másodpercenként. A szoftverrel van a gond.
Hülye példával:
- 3-5 év alatt elkészül egy játék, a magas szintű programozási nyelvekkel, 100+ különböző cég ezer különböző eszközével = 4K@30fps.
- 15-20 év alatt elkészül egy játék alacsony szintű nyelvvel, minden 3rd party eszközzel együtt = 4K@500fps
Ehhez gondold hozzá a szobán kívüli nagy világot, hogy a szoftver és a hardveripar sem szól másról, csak pénzről és határidőkről (= sosem kerül ki olyan termék senki kezéből, mint amilyet megálmodott / meg tudott volna valósítani).
Értem én az álomvilágot amiben éltek, de a valóság teljesen más játék. Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2021.07.26. 13:50:17