• repvez
    #88876
    Ha figyelmesen elolvasod amit irtam, ugy jön a képbe, hogy én még most is a mai játékokat is ezzel a 2008as VGA-val játszom 1680x1050-es felbontáson.
    ÉS ha a tesztet nézzük az akkori elödjénél majd 40%al volt gyorsabb ezeken a nagy felbontásokon, pedig abban az időben még az 124x768as felbontás volt az általános, most 8 évvel később meg mindenki azon veri a nyálát, hogy 10 fps-el többet tud az előző generációhoz képest és , hogy még igy is csak néha tudja a ma elvárható standardokat elérni.
    Ha 8 évvel ezelőtt az akkor ujnak számitó dx10es játékokat 2560x1600as felbontáson tudta 8 fps-el , hozni ami nem volt elvárható tőle, akkor ma a 480-asnak a 8k vagy fölötti felbontásokon kéne tesztelni hasonló értékeket és az előző generációhoz képest jóval több teljesitményen kéne mennie.

    Abba már bele sem megyek, hogy a monitoroknál minek csinálnak 144hz-es képfrisitéses monitort ha nincs olyan VGA ami a mai játékok alatt nativan tudná ezt az értéket tartani, mert hogy munkánál 2d alkalmazásra felesleges ez a frissités játékoknál meg nem tudják kihasználni..

    Ez megint mesterségesen alul van tervezve , hogy folyamatosan kelljen fejleszteni

    Konkluzióképp :A lényeg, hogy 8 évvel a 4850 után már mindegyik VGA-nak képesnek kéne lennie a FHD 60fps-re kompromisszum nélkül, ha optimálisan lennének a programok megirva.