#88265
Eddig én még olyan OC profilt nem tudtam összehozni egyetlen karimmal sem, hogy minden játékban tökéletesen működött volna a +x MHz GPU órajel és + y MHz memó órajel...anno a legelmékezetesebb eset számomra az Alan Wake volt, ami pár perc után kimerevítette a képet, akár +1 MHz GPU húzásra is... :D Ellenpéldának ott volt a Metro 2033, amellyel játszottam akár egy egész délutánt is gond nélkül, 'vérzik a nyaka' OC mellett, jelentősen túlhúzva, a futásteljesítményben is érzékelhető különbséggel. Persze volt amikor 2-3 óra után driver hibát dobott, de kilépve aztán újra elindítva ment tovább, akár annál hosszabb időre is... A Skyrim hasonlóképpen, amikor már azt hittem minden rendben lesz, egyszer csak beakadt hosszú órák után...a legtöbb játékban így volt, nagyobb húzás mellett. Persze ha az ember nem játszik 1-2 óránál többet OC-s karival gondmentesen, még a végén el is hiheti, hogy megalkotta az OMG OC profilt... :)
Egy-egy játékban ideig óráig stabil(nak ható) OC-t elhiszek, de lényegesen húzott, betonstabil, akármiben működő példát életemben nem láttam. Gyári OC kiadású karit kivéve persze.
ui.: #88263: Jaja, a sok bench meg stressz teszt a stabilitás mérésére tökéletesen alkalmatlan, én is pörgettem a FurMark szőrös fánkját egy óráig, stabilnak hitt magas OC nyomán, aztán a legtöbb játékban ugyanaz a beállítás 10 percet sem bírt élesben...a '3Dmark lefutott egyszer look at dem pointz yay' sem jelent semmit, lehet hogy tovább tesztelve 3 esetből kétszer már nem futna le...de ha meg is lenne a 3/3, akkor sem garancia az éles játék közbeni stabilitásra... :) Utoljára szerkesztette: broman191, 2016.03.14. 11:29:27