• remark #32
    Ez nem a mi filozofiank, mindenki ezt csinalja. Az egesz folyamat pedig azert joval bonyolultabb, nem ferne ide hogy kifejtsem. Meg kell talalnia az egyensulyt fejleszto es ugyfel oldalon is hogy a megfelelo koltsegen a megfelelo funkciok azert mukodokepesek legyenek. Azaz mindig van egy olyan halmaza a fukciknak, amire nem jut penz (hogy biztositsuk hogy mukodjon), es ha az ugyfelnek megis pont az kellett volna (es mi allitottuk hogy az mukodokepes) hat.... kis fogszivas, mosolygas, nagyszeru support elougrik a bokorbol es aranytalcan hozza a javitast... Az ugyfel meg meg is dicser minket hogy milyen jo a support. Ezt hivom en ugyfellel valo teszteltetesnek. (Es vannak esetek, mikor ezt az egeszet a ceg tudatosan alkalmazza...)

    P.s.: velunk nem lehet szoftvert keszittetni ;-) (Az MS-sel lehet szoftvert keszittetni?)
    P.s. 2: kedvencem mikor "honap dolgozoja" cimet olyan emberek nyerik el akik kepesek voltak egy ugyfelhivast kovetoen autoba pattanni egy szal ruhaban, parszaz km-rel arrebb egy ugyfelnel letaborozni 3-4 napra... az sose lesz a honap dolgozoja, aki mindig olyan kodot ad ki a keze kozul, ami minden ugyfelnel mindig mukodik ;-) ertheto a kulonbseg? hat, a fejlesztok igy is allnak a dolgokhoz... (es megjegyzem, ezt az egeszet az ugyfelek generaljak SZVSZ...)