• dez
    #30
    Na ja, de az ilyen sok-részecskés dolog inkább ilyen rátett effekt, amit pl. a GPU-s gyorsítású HavokFX is tud. A Physixszal inkább a meglévő objektumok mozgatását (pl. lengő zászló), darabokra esését érdemes csinálni, ami csak kisebb mértékben növeli meg a poligonszámot.

    A Cell SPE-i (v. SPU-i, ha nem vesszük bele a kiegészítő cuccokat) utasítás ISA szempontjából teljes értékű PowerPC procimagok (csak nincs bennük pl. utasítás-becslés, viszont van helyette hozzá nagyon gyors embedded ram), azaz sima általános, skalár kódot is tudnak futtatni (int és fp).

    A másik kettőt nem is nagyon akarja senki másra használni. Épp elég, ha 3D grafikára és sokféle számításra nagyon gyors... Lehetetlent ne kívánjunk tőle. :) Mint ahogy a CPU-tól sem lehet várni, hogy táltosodjon meg, 100x-os sebességre. (Csak ha majd mellé lesz integrálva egy GPU-féleség is, mint pl. Fusion.)

    A G80-ban, és a hozzá kötődő CUDA-ban újdonság, hogy nem vektor-számításokra épül, hanem sok+nagyongyors skalár számításra, ami közelebb áll az általánosabb CPU-s számításokhoz (nem SIMD).