• zzebi
    #98
    Meg mindig nem sikerult senkinek felfogni, hogy egy termek arat nem a gyarto ceg hatarozza meg, hanem a piac. Ha egy ceg maga probalja meg az arat meghatarozni, akkor vagy csodbe megy, vagy rengeteg penzt szor ki az ablakon.
    A muveszet nem az, hogy a megfelelo arat megtalaljuk egy termekhez, hanem az, hogy a megfelelo termeket kitalaljuk a piacnak. Az arat a piac maganak lovi majd be, es ha a termek jo, akkor nyereseget fog hozni a gyartonak.

    Az, hogy az Apple tobb mint 50%-os nyereseggel tudja ertekesiteni a lejatszoit annak koszonheto, hogy a piac imadja a cuccot es a premium arres ellenere is megveszi. Azon sem csodalkoznek, ha arat emelnenek. Mert megtehetnek.

    Az iPod minden technologiai ceg alma, nem szamit, hogy ki hogyan fikazza, a piac szerint ez a LEGJOBB lejatszo a vilagon. Es csak ez szamit.