Morden23#6
"A Microsoft válaszolt a Sony kezdeményezésére, amely a PS 3 németországi premierjén akciót hírdetett: ingyen PS3-at kapott az az első 50 rajongó, aki a helyszínen szétverte X360 gépét."
Szakmán belül már régóta vannak olyan félelmek, hogy bizonyos idő után elfogadható lesz olyan reklámot gyártani, ahol a Vodafonos előfizető magára teker egy pár tartály Astrolite-ot, és felrobbantja a T-Mobile székházat egy olyan felkiáltással, hogy "Még mindig tudok jobbat!" :)
Legtöbbször persze ezzel csak poénkodunk (a Coca Cola vs. Pepsi erre csilliómilliló okot adott), de sok példa van, amiből lejön, hogy ez már közel nem vicc.
Amúgy végülis ha szigorúan a pénzügyi részénél maradunk, akkor megéri vennem egy X360-at nemtudommennyiért, hogy azt szétverve kapjak egy többnemtudommennyibe kerülő PS3-at. Az persze más tészta, hogy az adott, pórul járt X360 már meg lett vásárolva, tehát az az 50 vásárló is megtámogatta a Microsoft-ot. Na persze, ha már játékokat is vett hozzá (n+x pénzért), akkor jól megszivatta magát egy ügyes, de gusztustalan PR-húzás miatt.
Volt egy video nemrégiben, amikor egy koma a Win Vistáját széttrancsírozta egy jóképű iratmegsemmisítőben... azon is elgondolkodtam, hogy akinek van pénze egy többtízezer forintos árucikket dühből/poénból szétbaszni, annak remélem utána nincsen pofája warezolni az árérzékenységre hivatkozva :)