APB
-
#1389
A legnagyobb baj a játékkal pont a készítők logikátlansága miatt van. Vegyül például a ThreatLevel dolgot.
Mely ebben a játékban azt jelentené, hogy a te "veszedelmességi szinted". Na most a készítők nagy pofával mondták, miután megvették és kirakták béta állapotúra a gamet, hogy igen ilyet is csináltunk. Kár, hogy nem volt annyi eszük, hogy ne a Wins/Loses arányra állítsák be. Ugyanis hiába vagy te császár és hiába van iszonyat jó statod attól még a csapat többi tagja eltudja és olyankor általában el is szokta veszíteni a missziót. Minek okán neked szépen lecsökken a szinted. Ez lehet az oka a mi sokszori idegeskedésünknek is. Kifejteném, hogy miért gondolom ezt. Szóval vegyük a mi kis klánunkat. Én tisztában vagyok vele, hogy többen jobbak mint én amit statok is igazolnak, de mikor kapunk egy ellenfelet és megnézzük a tulajdonságait észrvesszük, hogy valszeg nincs közük egymáshoz és be vannak sorolva ilyen silverlevel1-5 például, ennek ellenére szétosztanak minket ahogy azt kell. Vagy csak közülök egy ember teszi ezt aki valójában Gold Max közeli lenne ha nem lenne így beállítva a Threat Level. A missziókban a csapatokat meg ugye pont ez alapján állítja össze a rendszer. Melynek szüleménye lehet eléggé sok esetben eléggé hihetetlen eredmény. Ezekben az esetekben okkal gondolunk arra, hogy csalók vannak stb. mikor csak tévedés is lehet ez az egész.
Szóval röviden amit mondani akarok:
A threat level szint meghatározására alapul vett győzelem/bukás rendszer miatt rossz egyes playerek besorolása hisz egy misszió nem csak egy emberen múlik, ennek oka, hogy adott playerre másképpen is tekintünk, csalónak ilyesminek nevezzük mikor lehet, hogy csak a fenti ok miatt van kisebb szintre besorolva.