• Fezo
    #167
    Sziasztok

    Hát nekem is meggyűlt a bajom a T-Com-al szintén az utolsó növelés után jöttek a gondok.

    Az egész úgy történt hogy nálam elég hamar megvolt az emelés (alapból egyébként egy 2Mbites kapcsolatom volt) amire az Internet szolgáltatóm azt írta hogy akár 8Mbites is lehet (ha a hálózat bla bla bla megfelelő ) na meg is történt az emelés és ugyan 8Mbites nem lett hanem csak 5.5-6Mbit de én ennek is örültem mint majom a farkának DE mindösszesen csak kb 2 hétig örülhettem ugyanis egyik reggel azt veszem észre hogy egy nyamvadt egyszerű weboldal is csak döcögve jön le (pl.: origo) gondoltam biztos valami karbantartás van a szolgáltatómnál ezért felmentem a weboldalukra és megnéztem de semmi sem volt kiírva így aztán fogtam és csináltam egy sebességtesztet (pont az említett oldalon Speedtest.net) és mi lett az eredmény ??? 1.3Mbit !!!!!! azt hittem hogy hülyét kapok hisz ez kevesebb mint amire alapból elő fizettem. !

    No de sebaj gondoltam betelefonálok a szolgáltatómnak hogy valami gubanc van a hálózattal és hogy nézzenek utána, mondták hogy semmi gond , van a T-com oldalán egy sebesség teszt ami minden mérés után ad egy kódsort amivel aztán reklamálni lehet a T-Com felé (mert nem úgy van ám hogy csak elküldjük a T-comnak a mérés kódját hogy nézzenek már rá ,nem bizony ! a szolgáltatónak kell beküldeni és ő nekik kell továbbítani a T-com felé mert csak és kizárólag így hivatalos a dolog .

    De úgy voltam vele hogy nekem most teljesen mindegy hogy kinek küldöm el lényeg hogy helyre álljanak a dolgok. Szóval elküldtem a szolgáltatómnak a kódot egy rövid hibaleírással . eltelt 3 nap és jött a válasz a szolgáltatómtól (amiben csatolták a T-com válaszát is) hogy nincsen semmi baj az én Internet hozzá férésemnek vagyis minden olyan mind régen na akkor megint telefon a szolgáltatónak hogy most mi a helyzet mit tudok tenni ismét csak azt tudták mondani hogy még egy teszt újra levél stb és mit ad isten ismét az a válasz érkezet hogy nincsen semmi probléma mert annyira képes a hálózat mint amennyivel most jön . Na egy csöppet ideges lettem mert én naiv ember úgy gondoltam hogy ha már egyszer ment 6mbit körül akkor utána nincs olyan hogy most meg mégsem.

    Mivel a szolgáltatóm sem tudott már többet tenni mert ők is hiába küldözgettek levelet a T-comnak egyszerűen nagy ívben sza*tak mindenre és csak annyit tudtak fel ajánlani hogy akkor az előfizetésem összegét lecsökkentik az 1Mbites árára na de kérdem én a mai világban már mire elég egy 1Mbites kapcsolat.

    Na mindegy itt elszakadt a cérna és ugyan már próbálkoztam a T-com ügyfélszolgálatán érdeklődni hogy mit lehetne tenni de azt mondták hogy SEMMIT vagyis a szolgáltatómnak írjak .

    Na de most ismét elkezdtem telefonálgatni felhívtam ismét az ügyfélszolgálatot és még előre elmondom hogy összesen 7 alkalommal kapcsoltak más munkatárshoz akinek szintén újra el kellet mondanom a problémámat és mindez 48percig tartott

    A lényeg az hogy végeredményben az összes ügyfélszolgálatos és technikus ember akikhez kapcsolgattak mind mást és mást mondtak (hozzáteszem a t-com-os ügyfélszolgálatosak mindvégig tök normális beszéltek velem) de az utolsó kapcsolásnál betelt a pohár ugyanis ismét mondta a ügyfélszolgálatos hölgy hogy akkor most kapcsolja nekem a kollegát aki talán tud segíteni nekem na mondom végre a 6 ember után talán a bűvös hetes tudni fog segíteni és előre megkértem hogy mondja el neki hogy mi a problémám hogy nekem ne keljen még egyszer elmondani meg különben is rögzítik a beszélgetést tehát hallgassák meg :) (erre a későbbiekben még vissza térünk) na el telik ismét két perc miközben azt az idegesítő zenét kellet hallgatnom és végre felveszi a kollega bemutatkozunk szépen egymásnak és mondom neki hogy ugye a akkor az előző hölgy elmondta hogy mi a problémám, erre ő azt feleli hogy természetesen elmondta (na itt végre megnyugodtam …. Majdnem) erre megszólal a kollega hogy akkor milyen dátummal szeretné felmondani a telefonszolgáltatását ! Mondom neki tessék ??? kérdezem tőle hogy ugye most csak viccel velem ??? erre ő azt mondja hogy a kollega nő neki azt mondta hogy szeretném jogilag felmondani a T-Comos előfizetést . Hát itt már egy csöppet úgy éreztem hogy felkelek a telefon mellől és besétálok személyesen az első T-com os ügyfélszolgálatra és egyszerűen rájuk gyújtom az épületet hátha akkor hajlandóak érdemben is foglalkozni a problémámmal.

    Na az utolsó ügyfélszolgálatos kollegával már nem bírtam teljesen normális hangon beszélni és megkérdeztem hogy miért csinálják ezt velem és megmondtam nekik azt is hogy én többet nem fogok telefonálni meg üzengetni se a szolgáltatónak se senkinek egyszerűen javítsák ki a hibát . Elmondtam neki azt is hogy baromi gusztustalan dolog hogy egy 8Mbites kapcsolatra összesen csak 0.5Mbitet garantálnak az Internet szolgáltatók felé és hogy gusztustalannak tartom azt is hogy a régi előfizetőktől veszik el a sávszélességet az új előfizetők javára hogy kitudják szolgálni őket erre persze mondta hogy ez nem így van én meg visszakérdeztem hát akkor hogy van ? Mondom szerencsétlen Internet szolgáltatóm nem tehet semmiről hisz ők csak eladják a szolgáltatást de minden más technikai háttér a T-com tulajdona így nekik is kell biztosítani a megfelelő technika hátteret.
    Még azt is mondtam neki (és most jön az a rész amikor mondtam hogy a hangfelvételre visszatérünk) ugyan is én is felvettem a teljes 48perces beszélgetést és mivel mind a 7 ember teljesen mást mondott így mondtam neki hogy ezt a felvételt is elfogom küldeni a panaszommal együtt a hírközlési főfelügyelethez és slussz passz aztán oldják meg. Na itt nagy csend lett a telefonban aztán akart még valamit mondani az emberke de már elegem volt a beszélgetésből és leraktam a telefont.

    Ezen beszélgetés után felhívtam az Internet szolgáltatómat (csupán azért mert már az összes alkalmazott kivűlről tudta a nevemet mert annyit telefonáltam és leveleztem velük) és mondták hogy hívjam fel őket hogy mit sikerült intéznem mert ugyan is nem csak ő rájuk hanem az összes más szolgáltatóval így bánik a T-com

    Nem elmesélem nekik hogy mit történt és azt is hogy felvettem az egész beszélgetést és megkértek hogy küldjem el nekik a beszélgetést és meg hallgatják (persze mint MAGÁSZEMÉLYEK) és képzeljétek el hogy kiderült hogy nekem olyan belső infókat elmondtak az ügyfélszolgálaton amit elvileg nem is lett volna szabad elmondaniuk nekem viszont ez fel sem tűnt nekem csak mikor vissza hallgattam a felvételt .

    Mivel a kezemben volt egy olyan hangfelvétel amivel gondoltam már kezdhetek valamit hogy foglalkozzanak az ügyemmel gondoltam majd másnap keresek egy valami vita fórumot vagy valamit ahol hasonló témákat tárgyalnak és megosztom mindenkivel a hangfelvételt és vállalom a velejáró felelőséget is (habár ha ők felvehetik a beszélgetést akkor én is) a személyiségi jogokat akkor én sem sértem mit ahogy ők sem. Aznap este még azért fogtam és ott ahol bemutatkoznak az ügyfélszolgálatosok ott ki sípoltam a neveket csak a sajátomat hagytam meg. Már fel is töltöttem a saját weboldalamra MP3 formátumban hogy majd másnap csak be keljen illeszteni valamilyen fórumra.

    DE CSODA TÖRTÉNT !!!!

    Másnap reggel az első dolgom az volt hogy rögtön csináltam egy tesztet és mit ad isten ? ismét 6Mbites lett a kapcsolatom !!! Úgy látszik még is csak vannak csodák ! Vagy csak hatásos volt az utolsó beszélgetésem a T-Com ügyfélszolgálattal .

    Egyébként annyit még megjegyzek ami a most leírtakból nem derült ki mégpedig azt hogy az első hiba bejelentésem és a helyre állás között összes kb 3 hét telt el !

    Ezért mindenkinek csak azt tudom javasolni aki hasonló cipőben ár hogy ne hagyja magát ! Habár nekem is volt olyan pillanatom amikor azt mondtam magamban hogy már megpróbáltam minden lehetséges legális módon elintézni és hogy ebben a hatalmas nagy demokráciában már nem tudok mit tenni és bele kell hogy törődjek.

    Sajnos köztudott hogy a T-com egyeduralomban van kis hazánkban ezért úgy is gondolja hogy bármit megtehet mert úgy sem tud a földi halandó jelen esetben ELŐFIZETŐ semmit sem tenni.

    Hányinger az egész hogy így kell egy ügyet elintézni a T-comnál !!!

    Remélem nem sokára akad valami normális vetélytársa is a T-comnak mert abban a pillanatban felmondom ennél az undorító cégnél a szerződésemet. És nagyon remélem hogy sok követőm lesz aki szintén így fog tenni.


    Hát röviden ennyi lett volna az én kis sztorim .

    Üdv mindenkinek

    Fezo

    Míg vártam a 24órás regisztrációs aktiválásom ide, közben olvastam hogy valaki írta hogy a szomszéd lépcsőházban simán ment egy másik embernek a 8Mbit na akkor most figyeljetek ! A szomszédom most fizetett elő kb 1 hónapja adsl szolgáltatásra és ő neki érdekes módon alapból 8Mbit-es lett az adsl szolgáltatása, pedig össz vissz egy kerités választ el minket és ugyan azon az oszlopon, jön neki is T-comos vezetéken az Internet és nekem is arra hivatkoztak először hogy a technika háttér nem engedi hogy 8Mbites legyen a netem !!! vicces népség az biztos sőt a t-comos elosztó doboz is pont az utcánk végén van ! tehát elviekben ő még egy házzal messzebb van mint én ! (az hogy az elosztó pontosan melyik telefonközpontba fut be azt nem tudom de nem is érdekes ezek tudatában) és ő a mai napig vígan kergeti 8Mbiten az adslt míg én továbbra is csak 6Mbiten

    Tehát egyértelmű hogy a T-com az új előfizetőknek előteremti a megfelelő sávszélességet ha már egyszer úgy reklámozza hogy „VILLÁMGYORS Internet az ön otthonában” hogy még több előfizetőt szerezzen a régiektől meg szépen lecsipegetik mégpedig azért hogy az új előfizetőket ki tudják szolgálni . És bizony van aki észre sem veszi ha 1-3Mbitel kevesebbel ketyeg az internete mert nem használja olyanra ahol ez kiütközne de sokan vagyunk olyanok akik észre veszik azokat meg elhajtják a pi*sába .

    Éljen a T-com