eternal.jpg
  • [NST]Cifu
    #569
    Q&A:

    Q) Minden kaszt el tudja pusztítani a járműveket (tankokat), vagy csak a Heavy-k?
    A) Brent: Mindegyik kaszt képes rá, csak a Heavy-k jobbak ebben.

    Q) Mekkora lesz a Predator (egy birodalmi tank) személyzete.
    A) David: A lore szerint két fős, de vizsgáljuk, hogy négyre emeljük.

    Q) Mikor láthatunk a játékból videót?
    A) Miguel: Még nagyon-nagyon az elején vagyunk a fejlesztésnek (pre-production szinten valójában). De pár hónapon belül már remélhetőleg be tudunk mutatni valami ízelőt abból, mi várja az Eternal Crusade-ben a játékosokat.

    Q) Lesz-e és ha igen mikor Támogatói/Elővételi/stb. opció?
    A) Miguel: 2015 elejére van ütemezve az Open béta, az előtt tervezzük az elővételi opciókat.

    Q) Mikor fog az 5. frakció feltűnni?
    A) David: Egyesével mutatjuk be őket, majd sorra fognak ők is kerülni.

    Q) Lesznek-e káosz mutációk és ajándékok (gifts) a játékban? Ha igen hogy lehet őket megszerezni?
    A) Brent: Igen, tervezzük, és várhatóan a csatatéren lesznek elérhetőek. Minden káosz karakterosztály számára elérhetőek lesznek.

    Q) Milyen harcterek lesznek?
    A) David: Négy felszíni harcteret tervezünk, Sivatag, Hósivatag (arctic), Mérsékelt égöv és Dzsungel. Viszont a felszín alatt (underworld) még ennél is változatosabb világok várnak!

    Q) Lesz démonidézés a káosz részére?
    A) Brent: Induláskor nem. De... ez egy elég ikonikus része a káosznak, szóval...

    Q) Lesz lehetőség arra, hogy két frakció ideiglenesen összefogjon egy harmadik ellen?
    A) David: Igen, akarjuk, hogy lehetőség legyen ideiglenes szövetségekre, amikről viszont a frakciók legmagasabb szintjén döntenek. A terepen viszont rajtad áll, hogy együttműködsz, vagy sem...

    Q) Lesz lehetőség "házakra"? Egyéni dolgokra?
    A) Steven: Természetesen! Minden játékosnak lesz egy saját kis szobája a bolygó körül keringő űrhajón, amit ő rendezhet be. A szakaszoknak (squads) kis termei is lesznek. A Csapatoknak (Strike Force), vagyis a guildeknek pedig egész Strike Cruiserjük lesz!

    Q) Játszhatóak lesznek a Grey Knight-ok?
    A) David: Induláskor nem, később esetleg...

    Q) Asszimetrikus vagy szimmetrikus lesz a fajok kasztjainak kialakítása?
    A) Brent: A kasztok között a legnagyobb hasonlóságot a Chaos Space Marines és a birodalmi Space Marines mutatja majd, de minden faj jelentősen eltérő lesz, külön játékstílusokkal, lehetőségekkel.

    Q) Az űrgárdista rendeknél csak a fő rendek (Blood Angels, Ultramarines, Space Wolves és Dark Angels) lesznek elérhetőek, vagy az alrendek (helyesebben, a second founding) is? Lehetőség lesz-e a páncéljuk színét megváltoztatni például?
    A) David: Nem.
    Brent: Az induláskor biztos nem.

    Q) Milyen járművekre számíthatunk?
    A) Patrick: RHINO!
    Brent: Trukk!
    Steven: Wave Serpent Spam!
    Brent: NO WAVE SERPENTS!
    Steven: (Brent-el nemrég volt egy táblás játékunk, és még nem heverte ki teljesen a vereséget...)
    Brent: Én is látom mit írsz, ugye tudod? :)
    David: Chaos Predator. Talán Land Raider-ek.

    Q) Lesz a játékban Gretchin? Játszhatóak lesznek, például Killa-Kan vagy Grott-bomb pilótaként?
    A) Brent: Biztos, hogy találkozunk velük a játékban, de legalábbis az induláskor nem lesznek játszhatóak.

    Q) Hogy lesznek a Dreadnought-ok a játékba helyezve?
    A) Brent: A játék megjelenése után :D
    David: NOOOOOOO!
    Brent: Majd meglátjuk.

    Q) Lesz ragdoll-modellezés a játékban?
    A) Patrick: Még eldöntés alatt áll. Mindenképpen egy jó fizikai modellezést szeretnénk, de hogy mi fér bele, az még csak formálódik.

    Q) Hogy szándékozzátok a játékosokat hosszú ideig az Eternal Crusade-hez kötni?
    A) Brent: Jó Community.
    David: Szórakozás (Fun)!
    Patrick: OPTIMIZATION!
    Steven: The Underworld!
    Miguel: Különleges kivégzési mozdulatok.

    Q) Milyen crafting rendszer lesz, ha egyáltalán lesz?
    A) Brent: A játékosok a fegyvereiket bizonyos szintig fejleszthetik, de itt nem olyan szintre kell gondolni, hogy az elején az Űrgárdisták kőbaltákkal indulnak a harcba...