eternal.jpg
  • [NST]Cifu
    #566
    Csak címszavakban:

    -Az elkövetkezendő két évben egy csomó ARG (Alternate Reality Game) dolgot csinálnak. Gyakorlatilag ezek Live RPG eventek.
    -Van egy rész, amely arra utal, hogy a négy játékos mégis csak egy bolygón fog egymás ellen harcolni...
    -A fő fejlesztő a Kanadai Katonai Egyetemen diplomázot, magyarul katonatiszt volt (ehhez képest 15 évig volt utána IT területen, tehát feltehetően nem sokáig volt katona).
    -Team hierarchy:

    *Squad: 10 játékos, egyikük a squad leader
    *Strike Force: 10 Squad, vagyis 100 játékos, egyik Squad leader lesz a Strike Force Leader
    *War Council: A Strike Force Leaderek játszótere, ahol az egész háború menetét lehet megvitatni

    -Kiemelten vannak kezelve a kitüntetések, valaki, akinek 5-6 Kampány Veterán (Veteran Campagin) kitüntetése van, komoly megbecsülést érdemel már a játékosoktól // Apró kérdés, hogy a játékosok is így fogják-e vélni - Cifu

    -Az EvE Online-hoz hasonló módon 100%-ig PvP alapú gazdaságot akarnak. Ott is ugye aki bányászik, vagy blueprinteket gyárt, egy hosszú lánc végén gyakorlatilag a PvP csatákhoz szükséges erőforrásokat dobja a piacra.

    Itt is lesznek Promethean bányák, amikben (NPC) Tyranide rajok jönnek egymás után, lehet találni ősi ereklyéket, amelyek akár egy egész csata sorsát is befolyásolhatják, és így tovább.

    -Előkerült egy példa, hogy lesznek iszonyú erős karakterek (hogy NPC vagy PC, az nem lett tisztázva), mint a Librarian, amelyek iszonyú mennyiségű erőforrást igényelnek. De ha a Strike Force Commander rosszul költi el a rendelkezésre álló erőforrásokat, akkor a megállíthatattlan hős céltalanul lófrál az éppen üres hadszíntéren, az jelentős csapás az egész seregnek.

    -Az erőforrást itt majd Requisition Points néven ismerjük

    -Alapvetően a gazdaság az EvE Online féle alapelgondolás, de nagyon-nagyon leegyszerűsítve.

    -Először PC-re jön ki, de nincs kizárva az XBone és PS4 port sem, viszont mivel még nem ismert az M$ és a Sony eljárása az MMO játékok terén, ezért a portolással kivárnak (pl. nem akarják, hogy ha minden egyes patch megjelenése előtt még az M$ mondjuk 2 hét külön saját minőség ellenőrzést akar, akkor egy ilyen lassítsa és akadályozza a cross-platform játékot).