#176
Hát reméljük megtudunk valami többet is hamarosan, mert jelenleg infohiány van. Mindenestre amilyen játékot én tűkön ülve vártam eddig a fejlesztési periódusban (pl. Star Trek Online) azok általában nagy csalódások lettek (pl. én egyre inkább kiábrándulok a SW:TOR-ból).
David Adams egyébként nemrég nyilatkozott, és bár a szöveg legnagyobb része BS kategória, pár apróságot elejtett azért-:
-Alapvetően továbbra is MMORPG-nek tartják, de a hagyományos MMORPG-knél sokkal akciódúsabbra akarják csinálni. De ezzel együtt is maradnának az RPG elemek, mint a questek, küldetések, party-k, guildek, stb.
-A játék alapvetően egy átmenet a tipikus MMO-k és az FPS-ek között (no én ezért bízom még egy picit az FPS nézetben). Ahogy fogalmaz a sima MMO-knál gyorsabbnak kell lennie, az emberek itt gyorsabban hallnak.
-A járműveknél multi-crew rendszer lesz, tehát egy harckocsiba négy ember is beugorhat, egy sofőr, a többi tüzér.
-A játéktér több bolygót ölel fel, és ezek a bolygók zónákra vannak bontva. Ezekben a zónákban teljesen szabadon lehet majd mozogni.