#51
Vedd bele hogy a yahoomail-nél a régi is jó volt :)
Ott nem azért kellett újat írni, mert a régi szar volt.
Itt annyi van hogy kinőtte az adatbázis az alkalmazást.
Persze a gyerekbetegségei, amik régen is megvoltak, azok most mégjobban előjönnek.
Az iwiw-nél ha írnának egy jobbat, senki nem akarná a régit (tekintve hogy teljesen újra kéne írni, ez valszeg elég nehezen lenne megvalósítható).
Az hogy az iwiw ilyen, 1 dolognak köszönhető: szar a management.
Nincs egy bug report oldal, egy known issues, vagy akármi visszajelzés, amit a fejesek is ellenőrizhetnének.
Innentől kezdve faszt sem érdekel hogy mi van a lappal...
Ha lenne egy valami, amivel vissza tudnának szólni a felhasználók, és naponta 1 millió emberből 20 ezer küldene egy negatív reportot, hidd el hogy rögtön felfigyelnének.
(elég ciki lehet amikor azért kell felszólni a vezetőségnek mert kéne pénz egy email serverre, mert a mostani nem bírja a bug reportokat :D)