• ATi0021
    #331
    Igazából komoly baj az írással, hogy hiányos és a végén már csak duma van. Semmi konkrétum nincs, de javítsatok ki ha a tévedek. Íme a fordításom:

    Diablo egy a 2007ben az Eden Gamesnél három hónapot dolgozó művésztől származó jelentést tette közzé.

    A játék alapja továbbra is az MMO Racing vagyis a nyílt területű versenyzés. Lehetőségünk lesz Internetes boltban vásárolni számos új dolgot. A TDU2ben is megtaláljuk a Hawaii szigeteket.

    Az első rész azzal ért véget, hogy karakterünk milliomos lett. A második részben visszatérünk hősünkhöz, akinek az élete az első rész óta megváltozott. Néhány rossz döntés után visszaesett, mely végül a teljes csődbe vezetett. Így kénytelen volt elszökni egy kis szigetre, és csak remélheti, hogy visszakapja régi életét, státuszát és egy nap visszatérhet Hawaiira. Indulásképp motoron keressük majd a kihívásokat.
    A játék fejlesztése Xbox 360-ra és PC-re folyik, mivel mindkét gépen megfelelő online szolgáltatás valósítható meg. [Gondolom XBox Live és Windows Livera gondolnak. - ATi]

    A művész feladati közé tartozott, Oahu sziget még gazdagabbá alakítása. Melynél a fő szempont, hogy a terület továbbra is életszerű maradjon, tehát lehessen elhagyni az utat. A realitásnak az eltérő időjárásban is meg kell maradnia. A játékban elhelyezkedik egy kitalált sziget, Treasure Island. Ennek a szigetnek az elkészítésénél felhasználtak műhold felvételeket, rengeteg dokumentációt, de még a Kanári szigetek legnagyobb szigetét Tenerifet is.

    Modellezőnknek első feladata a növényzet kialakítása volt. Itt kiválogatni a növényeket, textúrákkal együtt. Melyről még részletesen ír. Továbbá az stílusban eltérő területek összehangolása. Így a játékban találkozhatunk rengeteg eltérő körzettel: tengerparttal, esőerdővel, sziklaszirttel, és versenypályával. Külön kérés volt, hogy az új sziget, Treasure Island tartalmazzon több alagutat is. Így művészünknek ehhez kellett előzetes látványterveket, rajzokat készítenie.





    Lehetőségünk lesz motorozni vagy akár 4x4-est vezetni. A kis sziget ahová elszökünk sokkal kisebb lesz, mint Hawaii. A hangulata pedig Mexikóra hajaz.
    Számos helyszínnel, (autó kereskedés, reptér stb.) találkozhatunk.
    Treasure Island hangulatán is dolgozott művészünk. Aki szerint ennek meghatározója a sivatag és a szegénység lesz. Elkészítésének módszere hasonló a Hawaii tájaknál alkalmazottal. Ehhez ismételten rajzokat kellett készítenie. Először is az American caravanét, melyet Airstreamként hívtak. Ezen a képen keresztül próbálták megnézni, hogyan is mutat ez a lakókocsi a sivatagban, ahol maga a játék is kezdődne. Ebben a lakókocsiban élne eleinte hősünk. Végül egy kis érdekesség a Test Drive logót újratervezték. Az írás forrását már korábban linkeltem.